1402/03/30-12:09
در بازدید رییس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۱۹ مطرح شد؛

تأمین اعتبار برای تکمیل فاز دوم تصفیه خانه خلیج فارس

تأمین اعتبار برای تکمیل فاز دوم تصفیه خانه خلیج فارس

مهدی اقراریان رییس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با همراهی تورج فرهادی شهردار منطقه، معاونین اجرایی و مدیران شهری از پروژه های منطقه بازدید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این بازدید اقراریان با حضور در بزرگراه شهید کاظمی از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده ناحیه سه بازدید کرد و ضمن محکوم کردن این اقدامات خواستار پیگیری تخلفات انجام شده از طریق مجاری قانونی و برخورد با متخلفین و برهم زنندگان انضباط شهری شد.

او سپس به حوزه علمیه مشکات در ناحیه چهار رفت و با حضور بر سر مزار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه یاد شهدای گرانقدر را گرامی داشت.

رییس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران خواستار تعریف ردیف بودجه برای نگهداشت حوزه علمیه مشکات به عنوان پایگاه جهادی خدمت رسانی به روستاهای این محدوده و مساجد در سال ۱۴۰۳ شد.

ضمن اینکه به منظور صرفی جویی در مصرف آب با توجه به وسعت حوزه علمیه، درختان مثمر مقاوم در برابر خشکسالی و کم آبی در این محدوده غرس شود.

تورج فرهادی شهردار منطقه در این بازدید درخصوص اقدامات اجرایی در راستای نگهداشت حوزه علمیه مشکات به زیرسازی اساسی با اجرای بتن Rcc، پخش ۲ هزار تن آسفالت، دیوار کشی، محوطه سازی و احداث زمین بازی کودکان اشاره کرد.

در ادامه این بازدید که از محل تصفیه خانه خلیج فارس در ناحیه پنج نیز انجام شد، شهردار منطقه به فاز تکمیلی تصفیه خانه فوق با افزایش ظرفیت به ۷۰۰۰ مترمکعب در شبانه روز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این تصفیه خانه با ظرفیت ۲ هزار مترمکعب فعال است که برای تصفیه فاضلاب محدوده ناحیه سه در فاز تکمیلی نیازمند تأمین اعتبار برای سه کیلومتر لوله گذاری است.

شهردار منطقه اظهار کرد: اولویت رفع مسائل منطقه مربوط به زیرساخت ها، ایجاد گذرها و فرعی های آن، تکمیل فرآیند آبچرخانی با احداث ۱۴ مخزن، تعیین تکلیف کوره های آجرپزی و... است.

براساس این گزارش در این بازدید مقرر شد نسبت به تهیه دو سری دستگاه ورزشی و احداث زمین چمن مصنوعی در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در محوطه حوزه علمیه مشکات اقدام شود.

ضمن اینکه تأمین اعتبار برای فاز دوم تصفیه خانه و زمین چمن، در نظر گرفتن ردیف اعتبار برای پایگاه های بسیج، راه اندازی پایانه اتوبوسرانی برای شهروندان در روستای پلایین و تعامل با گروه های جهادی بسیج به منظور ارائه خدمات به مردم پیگیری شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط