1402/03/30-22:52

آغاز نصب اسکلت پنجمین کلینیک گل و گیاه در منطقه ۱۵

آغاز نصب اسکلت پنجمین کلینیک گل و گیاه در منطقه ۱۵

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ گفت: ساخت اسکلت پنجمین کلینیک گل و گیاه در کارخانه به اتمام رسیده و مراحل نصب آن در بوستان فدائیان اسلام آغاز شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ علی روحانی افزود: پنجمین کلینک گل و گیاه باب الرضای تهران در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با زیربنای هزار و صد متر مربع در دو طبقه با سازه فلزی و به منظور افزایش سرانه فضای سبز و پرورش گل و گیاه در بوستان فدائیان اسلام در حال احداث است.

به گفته او؛ عملیات ساخت اسکلت پروژه مذکور در کارخانه به اتمام رسیده و تیرها، ستون ها و سایر قطعات سازه ای در محل احداث کلینیک، تخلیه و عملیات نصب آن آغاز شده است.

روحانی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات نصب اسکلت و بتن ریزی سقف ها تا اواخر تیرماه به اتمام خواهد رسید، اظهار امیدواری کرد و گفت: با تأمین اعتبارات لازم، شاهد بهره برداری این پروژه تا پایان سال جاری خواهیم بود.

برپایه این گزارش؛ پنجمین کلینک گل و گیاه منطقه ۱۵ با هدف آشنایی شهروندان با فضای سبز و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی شامل پرورش گیاهان دارویی، نگهداری درخت و درختچه، پرورش و تکثیر گل های آپارتمانی، عملیات زراعی و کوددهی و آموزش تراریوم (باغ شیشه‌ای)، هرس گیاهان، و... در بوستان فدائیان اسلام در حال احداث است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط