1402/03/30-23:02

آغاز به کار دومین رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴ با عنوان «تهران، شهر خانواده»

آغاز به کار دومین رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴ با عنوان «تهران، شهر خانواده»

محمد علی الفت پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از آغاز به کار دومین رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۰ با عنوان «تهران، شهر خانواده» خبر داد و گفت: رویداد «تهران، شهر خانواده» بستری برای مشارکت عمومی جهت طراحی راه‌حل مناسب برای مسائل مرتبط با خانواده در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیست‌محیطی و... است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران؛ هدف از برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴ را آگاهی بخشی و شناخت عمومی نسبت به مفهوم «شهر خانواده»، گردآوری ایده‌های نو و خلاق در راستای محورهای شهر خانواده و مدیریت شهری، سیاست اجرایی شهر خانواده در مدیریت شهری، پروژه‌های اجرایی تحقق شهر خانواده در سه سطح دوستدار خانواده، پیوست خانواده و خانواده محور است.

حمل و نقل و ترافیک در شهر خانواده، خدمات شهری در شهر خانواده، معماری و شهرسازی در شهر خانواده، زیبا سازی شهری در شهر خانواده، فرهنگ و جامعه در در شهر خانواده و اقتصاد شهری در شهر خانواده، ۶ محور دومین رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴ است.

تمامی شهروندان ساکن تهران و کلانشهرها و کارکنان شهرداری تهران می‌توانند به صورت فردی و گروهی در این رویداد مشارکت داشته باشند. همچنین برای گروه‌هایی که متشکل از اعضای خانواده هستند در فرآیند ارزیابی داوری امتیاز ویژه در نظر گرفته می‌شود و در اولویت آموزش، منتورینگ و ارزیابی قرار می‌گیرند.

شهروندان محترم می‌توانند تا ۳۰ تیر ۱۴۰۲ از طریق سایت رویداد به آدرس https://1404.tehran.ir ثبت نام و ایده‌های خود را ارئه دهند.

در این رویداد برای نفر اول ۵۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۳۰۰ میلیون ریال و نفر سوم ۲۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی در نظر گرفته شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط