1402/04/02-12:44
در پنجاه و نهمين شنبه اميد وافتخار شهرداری تهران انجام می شود؛

افتتاح پايگاه پشتيبانی مديريت بحران ناحيه ۶ منطقه ۱۵

افتتاح پايگاه پشتيبانی مديريت بحران ناحيه ۶ منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از افتتاح پايگاه پشتيبانی مديريت بحران ناحيه ۶ مسعوديه همزمان با پنجاه و نهمین شنبه «امید و افتخار» خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با تاکید براهمیت و ضرورت وجود پايگاه های مدیریت بحران برای شهر و اهتمام مديريت شهری در احداث، ايجاد و تجهيز آن افزود:  این مجموعه در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع با زیربنای هزار و ۳۵۰ مترمربع به صورت دو طبقه در محله مسعوديه احداث شده است.

شیری افزود: ساخت پايگاه پشتيباني مديريت بحران مسعودیه در زمان های گذشته توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران انجام شده بود ولی به دلیل تکميل نبودن، قابل افتتاح نبود. با  تلاش همکارانم در حوزه عمرانی منطقه ديوارکشی محوطه پيرامونی و اجرای تأسیسات آن انجام شد تا اين مجموعه به بهره برداری برسد.

به گفته او، در اين پايگاه علاوه بر داشتن امکانات اداری شامل سالن جلسات، اتاق های آموزشی و عملياتی، مديريت، سرويس های بهداشتی و حمام و نگهبانی، انبارهای سه گانه تجهيزات و الزامات زمان بحران تعبيه شده است تا آن را به يکی از مجهزترين پايگاه های مديريت بحران شهر تهران تبديل کند.

شيری با اشاره به اینکه اين پروژه با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد؛ اظهار امیدواری کرد؛ با بهره برداری از آن شاهد بهبود کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان منطقه باشیم.

براساس اين گزارش، پايگاه مديريت بحران ناحيه ۶ مسعوديه در خيابان شيرازی، جنب بوستان سروناز قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط