1402/04/02-14:08
شهرابی در جلسه بررسی وضعیت اعتبارات و پروژه های سرمایه ای منطقه ۲۱:

بهره گیری از ظرفیت های موجود شهرداری تهران در پیشبرد پروژه ها ضروری است

بهره گیری از ظرفیت های موجود شهرداری تهران در پیشبرد پروژه ها ضروری است

جلسه بررسی وضعیت اعتبارات و روند اجرای پروژه های سرمایه ای دیار پیشرفت و نوآوری با حضور شهردار "محمدرضا پوریافر" منطقه ۲۱، "امیر شهرابی" مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران، معاونین و مدیران ارشد شهری این منطقه و اداره کل برنامه و بودجه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمد رضا پوریافر" شهردار منطقه در این جلسه که با هدف بررسی وضعیت پروژه های سرمایه ای و پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های در دست انجام، برگزار شده؛ گفت: توسعه محلی از سیاست های کاری منطقه ۲۱ است؛ توسعه صنعت پاک، دانش بنیان و کارآفرینی نیز از جمله مهم ترین مواردی است که توسط مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت پیگیری می شود.

شهردار منطقه ۲۱ در ادامه تاکید کرد: چالش های پیش روی مدیریت شهری در این بخش از پایتخت را می توان به تقویت حمل‌ونقل، بهسازی فضای سبز، کمبود آب، توسعه گردشگری، نبود مراکز فرهنگی(سینما و تئاتر) است که پیشی گرفتن سکونت در این منطقه، ارائه این قبیل خدمات را بیشتر و بیشتر دارای اهمیت می سازد.

"امیر شهرابی" مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران نیز در این جلسه ضمن تشکر از عملکرد شهرداری منطقه ۲۱ گفت: موفقیت و کسب رتبه در طرح مردمی "من شهردارم" در سال گذشته نشان از تعهد و علاقمندی مجموعه مدیریت شهری این بخش از پایتخت در همراهی مردم با سازمان بزرگ و خدمات رسانی مانند شهرداری تهران دارد.

وی افزود: برنامه ریزی های بلند مدت در دستورکار ویژه منطقه ۲۱ قرار گرفته است؛ در همین راستا استفاده از ظرفیت های موجود در شهرداری تهران جهت عملی کردن پروژه ها و درنهایت تامین رفاه و خواسته های به حق جامعه شهروندی ضروری به نظر می رسد.

بر اساس این گزارش؛ در این جلسه "فرامرز اکبری" معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۲۱ ضمن ارائه گزارشی جامع از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی معاونت های اجرایی این منطقه، از عملکرد واحد ۱۳۷ پلاس در سطح نواحی سه گانه در رفع به موقع مسائل شهری گزارش شده توسط شهروندان قدردانی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط