1402/04/03-18:43

بهسازی پل‌های مکانیزه بزرگراه بسیج منطقه ۱۵/ ۱۷۰۰ مترمربع جداره سازی در محله‌های شوش و افسریه

بهسازی پل‌های مکانیزه بزرگراه بسیج منطقه ۱۵/ ۱۷۰۰ مترمربع جداره سازی در محله‌های شوش و افسریه

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: عرشه سقف پلی کربنات پل‌های مکانیزه بزرگراه بسیج در منطقه ۱۵ بهسازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به عملیات بهسازی پل های مکانیزه بزرگراه بسیج گفت: در این راستا سقف پل های مکانیزه ۴ ایستگاه شامل ۲۰ متری افسریه، آشوری، ولیعصر(عج) و ابتدای بسیج بهسازی شد.

به گفته او، در این عملیات ۱۵۵ مترمربع کاور پلی کربنات و ۲۰۰ متر زه آلومینیومی و حاشیه کاور استفاده شده است.

صدیقی در ادامه به هزار و ۷۰۰ مترمربع عملیات جداره سازی در محله شوش و ۲۰ متری افسریه اشاره کرد و گفت: عملیات ساماندهی جداره های شهری با هدف بهبود منظر شهری و ایجاد محیطی شاد و امن برای شهروندان در محلات بافت فرسوده به اجرا درآمد.

او به تشریح اجرای عملیات جداره سازی(سیمان کاری) پرداخت و افزود: به همین منظور ۹۰۰ مترمربع از جداره های محله شوش در خیابان جهانیان و ۸۰۰ مترمربع در خیابان ۲۰ متری افسریه بمنظور ایجاد شادابی و شور و نشاط و فراهم کردن فضای شاد محله ای؛ ساماندهی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان با اشاره به اینکه تناسب و زیبایی محیط بصری در حوزه طراحی شهری و معماری از یـک سو و نابسامانی و اغتشاش حـاکم بر منظر شهری امروزه از سوی دیگر موجب شد که ضرورت ساماندهی جداره های شهری در دستورکار قرار گیرد افزود: ایجاد فضای پویا وسرزنده درشهر یکی از اهداف زیباشناسی شهری می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط