1402/04/03-18:55
دستاوردی دیگر از منطقه ۱۵ در پنجاه و نهمين شنبه «اميد و افتخار» شهرداری تهران به ثمر رسید؛

افتتاح پايگاه پشتيبانی مديريت بحران ناحيه ۶ منطقه ۱۵

افتتاح پايگاه پشتيبانی مديريت بحران ناحيه ۶ منطقه ۱۵

نهمین پايگاه پشتيبانی مديريت بحران منطقه ۱۵ در پنجاه و نهمین پویش «شنبه‌ امید و افتخار» همزمان با افتتاح پروژه های سازمان پيشگيری و مديريت بحران شهر تهران توسط شهردار منطقه و خانواده معظم شهید ابراهیم صفا افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در آیین افتتاح پايگاه پشتيبانی مديريت بحران ناحيه ۶ مسعودیه که به صورت برخط در سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران برگزار شد، گفت: با افتتاح این پایگاه مدیریت بحران، تعداد پایگاه های سطح منطقه به ۹ پایگاه می رسد که از این نظر جزو مناطق برخوردار تهران می باشیم.

او با اشاره به اینکه اکنون تمامی نواحی منطقه ۱۵، یک پایگاه مدیریت بحران دارند، افزود: پایگاه بوستان بزرگ آزادگان به صورت ویژه و پایگاه مدیریت بحران در بزرگراه امام رضا(ع) به عنوان معین استان سمنان خدمت رسانی می کند.

شهردار منطقه با اشاره به اهتمام مدیریت شهری در اتمام پروژه های نیمه تمام گفت: با تلاش همکارانم اجرای تاسیسات مجموعه، انبارهای سه گانه تجهيزات و الزامات، محوطه سازی و دیوار کشی پیرامونی کمتر از ۴ ماه به اتمام رسید و این پروژه پس از یک وقفه زمانی، امروز افتتاح و در اختیار شهروندان و و مدیران قرار می گیرد.

او در ادامه خاطرنشان کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع با زیر بنای هزار و دويست و پنجاه متر در دو طبقه با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به غیر از هزینه تملک آن در محله مسعوديه احداث شده است.

شیری در پایان با قدردانی از مساعدت و زحمات تمامی حوزه های ذیربط و همکاران منطقه در تکمیل این پروژه اظهار امیدواری کرد: خدمتگزاران شایسته ای برای مردم تهران به ویژه باب الرضای تهران باشیم.

برپایه این گزارش؛ نهمین پايگاه پشتيبانی مديريت بحران منطقه ۱۵، به صورت برخط همزمان با دستور محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران توسط شهردار منطقه، خانواده معظم شهید ابراهیم صفا و با حضور مدیران شهری منطقه، معتمدین محل، در خيابان شيرازی، جنب بوستان سروناز همزمان با پنجاه و نهمین پویش «شنبه‌ امیدوافتخار» افتتاح شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط