1402/04/04-12:50
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ خبر داد:

ایجاد شبکه های مویرگی اطلاع رسانی در محلات ۱۳گانه منطقه ۲۱

ایجاد شبکه های مویرگی اطلاع رسانی در محلات ۱۳گانه منطقه ۲۱

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران از ایجاد شبکه های مویرگی اطلاع رسانی در محله های ۱۳گانه منطقه خبر داد و گفت: برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان نیازمند حضور فعال و دوسویه رسانه های محلی هستیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "فرشید اسحاقی" در نشست صمیمی با فعالان رسانه های محلی منطقه ۲۱ گفت: در راستای جلب اعتماد شهروندان و فعالان شبکه اجتماعی حتما می بایست تبادل بین ارگان ها و سازمانها و شهرداری دو طرفه صورت پذیرد و بازخورد این فعالیت در بین شهروندان و شهرداری دیده شود.

وی اظهارداشت: نفس فعالیت اجتماعی در محلات با برقراری پلاک به پلاک با شهروندان در ارتباط با مسائل و مشکلات شهری که روزانه اتفاق می افتد، معنا پیدا می کند که این ارتباط و اطلاع رسانی و آگاهی از فعالیت دستگاهها باید پیگیری و انعکاس از طرف فعالان فضای مجازی صورت گیرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ با اشاره به اینکه رسانه های محلی باید انتقال دهنده مشکلات شهروندان به مسئولان از یکسو و ارائه نتایج پیگیری ها به شهروندان از سوی دیگر باشند تاکید کرد: منطقه ۲۱ تهران پتاسیل های خوبی در توسعه رسانه های محلی دارد که با مشارکت فعالان ارتباطی تحقق خواهد یافت.

در این نشست صمیمی هرکدام از فعالان فضای مجازی در این منطقه با معرفی خود به بیان مسائل و مشکلات شهری پرداختند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط