1402/04/05-13:35
شهردار منطقه ۲۱ مطرح کرد:

گره گشایی از معضل ترافیکی جنوب غرب تهران با افتتاح پروژه فتح باغستان

گره گشایی از معضل ترافیکی جنوب غرب تهران با افتتاح پروژه فتح باغستان

شهردار منطقه ۲۱ تهران با اشاره به فعالیت بی وقفه در احداث زیر گذر بزرگراه فتح_باغستان، تاکید کرد: با بهره برداری از این پروژه در سال جاری، معظل بزرگ ترافیکی جنوب غرب تهران برطرف و تسریع تردد در مسیرهای منتهی به شهر همجوار تهران می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" به همراه مدیران منطقه از روند پیشرفت عملیات اجرایی احداث زیر گذر فتح_باغستان بازدید بعمل کرد و از نزدیک در جریان روند انجام پروژه و پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

شهردار منطقه ۲۱ در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه مشاوران، همکاران اجرایی و پیمانکار پروژه، دستورات لازم را درخصوص هماهنگی دستگاه نظارت و امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها صادر کرد.

پوریافر گفت: احداث زیرگذر بزرگراه فتح_باغستان با هدف رفع معظل ترافیکی جنوب غرب تهران و تسریع تردد در مسیرهای منتهی به شهرهای همجوار تهران جزء پروژه های مهم شهری می باشد؛ لذا مجموعه دستگاه نظارت، مشاور و پیمانکار بایستی در حداقل زمان ممکن نسبت به اتمام عملیات و بهره برداری از این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی در ادامه گفت: اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها و افزایش کیفیت نیز حائز اهمیت است و بایستی مدنظر قرار گیرد، این امر موجب افزایش اعتماد شهروندان و مجموعه مدیریت شهری و حرکت به سمت توسعه، اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر تهران می شود.

نظرات

captcha
  • بهار 29 مهر

    برادر ۱۰ سال طول کشید کی پس افتتاح میشه ؟ یه زیر گذره من از وقتی نوجون بودم قرار بود راه بیوفته الان دارم میرم تو دهه ۴۰ سالگیم عمرمون تو ترافیک گذشت این چه وضعیه اخه

اخبار مرتبط