1402/04/05-21:37
شهردار منطقه ۴ خبر داد:

رفع نقاط حادثه خیز در شمال شرق پایتخت

رفع نقاط حادثه خیز در شمال شرق پایتخت

شهردار منطقه ۴ گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر طبق بررسی های ترافیکی انجام گرفته از نقاط حادثه خیز این منطقه رفع خطر می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: با هدف ارتقای ضریب ایمنی تردد شهروندان و روان سازی و ایمنی شبکه های بزرگراهی و معابر شهری نسبت به شناسایی گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه خیز منطقه اقدام می شود.

او ادامه داد: در این راستا پس از مطالعات کارشناسی و رصد معابر بزرگراهی و محلی منطقه ۴ با توجه به نوع ترافیک حاکم و نوع تصادفات و درخواست های مردمی در سامانه ۱۳۷ مکان هایی که احتمال خطر و حادثه در آن بیشتر است، با اقدامات ترافیکی مناسب سازی می شود.

کمالی زاده افزود: در این میان حذف نقطه حادثه خیر بزرگراه شهید سلیمانی مسیر غرب به شرق بعد از زیرگذر میدان رسالت بهسازی و مناسب سازی شد.

او با اشاره به جزییات این عملیات گفت: این اقدام به منظور حذف نقطه حادثه خیز پس از زیر گذر میدان رسالت، با حذف نرده‌های مسیر اتوبوس تندرو و جایگزینی نرده‌های میانی با نیوجرسی صورت گرفت که انتظار می رود با رعایت فرهنگ ترافیک توسط همشهریان گرامی و استفاده از پل های عابر پیاده به منظور تردد عرضی، کارکرد این تجهیزات کامل و با بهره وری مطلوب باشد.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که با اجرای این عملیات شهروندان با حضور در محل حین عملیات، رضایت و خشنودی خود را از این اقدام شایسته ترافیکی اعلام داشتند.

کمالی زاده در پایان گفت: در طرح نگهداشت شهر رفع کمبود علائم و تابلوهای ترافیکی، رصد و پایش، تجمیع، کاهش و یا افزایش این تابلوها از دیگر اقدامات ویژه به شمار می رود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط