1402/04/07-10:29

روان‌سازی ترافیک با جمع‌آوری خودروهای سیار مزاحم منطقه۸

روان‌سازی ترافیک با جمع‌آوری خودروهای سیار مزاحم منطقه۸

با جمع آوری خودرو‌های سد معبر سیار، ترافیک در ناحیه سه منطقه۸ روان شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام خبر رفع معضل چند ساله در ناحیه ۳ این منطقه گفت: سد معبر وانتی‌ها و خودروهای سیار در این ناحیه علاوه بر ایجاد ترافیک در خیابان‌های مدنی، داودی، فتاحی، طاوسی، حیدری و... انواع حوادث و تخلفات راهنمایی و رانندگی را در پی داشته و رفع آن همواره یکی از مطالبات شهروندان و کسبه جهت امنیت تردد و کسب کار بوده است.

شهردار منطقه۸ با اعلام خبر جمع آوری ۵۰ خودرو سیار مزاحم در این ناحیه پرتراکم گفت: با توجه به اینکه خیابان شهید مدنی یکی از معابر اصلی و مهم در منطقه ۸ است و به مکان‌ها و معبرهای مهمی مانند بیمارستان امام حسین(ع) و بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه شهید قاسم‌ سلیمانی، میدان رسالت و... منتهی می‌‌شود؛ لزوم رفع این معضل با هدف برطرف شدن گره‌ها و روان‌سازی ترافیک انجام شد.

تنهایی با اشاره به همکاری نیروهای شرکت شهربان در اجرای این طرح، تصریح کرد: در این طرح، خیابان‌های لشگر( شهید حیدری)، شهید فتاحی، چهار راه نظام آباد پوشش داد‌ه شد و شهرداری منطقه۸ با همراهی پلیس راهور و نیروی انتظامی در راستای تسهیل در عبور و مرور، رفع انواع آلودگی‌های بصری و مزاحمت‌های ایجاد شده و همچنین نگهداشت منطقه،طرح جمع آوری وانت‌ بارها در دستور کار قرار داد تا با اعمال قانون تردد در این خیابان‌ها تسهیل شود.

شهردار منطقه۸ با اشاره به اهمیت و رعایت حقوق شهروندی و رضایت اجتماعی در مدیریت شهری منطقه ۸ اظهار داشت: هدف از این اقدام، برقراری انضباط شهری، حفظ حقوق شهروندی و مطالبه شهروندان و رضایت کسبه این محدوده بود و مقابله با بی‌نظمی‌ها و آلودگی‌های بصری و صوتی را با گشت زنی شبانه تیم انضباط شهری در سطح محدوده، مطابق با قوانین و با جدیت پیگیری می‌‌شود و جمع آوری وانتی ها و خودروهای سد معبر سیار در این محدوده ها به صورت مستمر در حال انجام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط