1402/04/08-14:41
در منطقه۶ انجام شد؛

کلنگ زنی نخستین پمپ بنزین کوچک مقیاس در شهرک والفجر تهران

کلنگ زنی نخستین پمپ بنزین کوچک مقیاس در شهرک والفجر تهران

مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه سوخت کوچک مقیاس در شهرک والفجر به میزبانی شهرداری منطقه۶ با حضور مدیران شهری شهرداری تهران در روز چهارشنبه هفتم تیرماه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، رضا محمدی، شهردار منطقه ۶ تهران از تلاش مدیریت شهری برای ایجاد پمپ بنزین‌های کوچک مقیاس در این منطقه خبر داد و گفت: در حال حاضر پمپ بنزین‌ها به ظرفیت ماشین‌های فعلی نیست و معضل ترافیکی ایجاد می‌کند؛ لذا پمپ بنزین‌های کوچک مقیاس یکی از راهکارهای حل این مشکل است.

شهردار منطقه۶ ادامه داد: تعداد پمپ بنزین فعلی شهر برای پاسخ به نیاز دهه گذشته بود ولی اکنون صف پمپ بنزین به عنوان یکی از از دغدغه های شهروندان مطرح می شود و حتی پمپ بنزین های سطح منطقه تبدیل به نقاط ترافیک شهر شده است و  به عنوان نقاط ترافیکی شهر شناخته می‌شوند و در اکثر پمپ بنزین های سطح شهر شاهد ازدحام ماشین ها هستیم.

به گفته شهردار منطقه، با توجه به اینکه جایگاه‌های کوچک‌مقیاس زود ساخته می‌شوند، تمهیداتی اندیشیده شده که ساخت ۴ پمپ بنزین کوچک‌مقیاس دیگر نیز به زودی در منطقه اجرایی شود.

شهردار منطقه با بیان اینکه در حال حاضر جایگاه‌های سوخت جوابگوی حجم  ماشین‌های موجود در شهر نیست و همین امر بر معضل ترافیکی افزوده ست، افزود: «بر این اساس جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس به عنوان یکی از راهکارهای حل این مشکل در نظر گرفته و اجرایی می‌شود.

از همین رو به دنبال راه اندازی پمپ بنزین های کوچک مقیاس هستیم که بتواند نیاز یک محله را پاسخ دهد و همچنین در صدد هستیم چهار پمپ بنزین کوچک مقیاس دیگر نیز در منطقه به بهره برداری برسانیم زیرا این پمپ‌بنزین‌ها کوچک مقیاس هستند و زود ساخته می شوند.

شایان ذکر است کلنگ ساخت اولین پمب بنزین کوچک مقیاس در منطقه۶ با حضور مدیران شهری شهرداری تهران در هفتمین روز از تیرماه۱۴۰۲ به زمین زده شد.

عملیات اجرایی احداث ۱۲ جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس در پایتخت آغاز شد/ آماده‌سازی ۵۰ جایگاه سوخت تا پایان سال

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در حاشیه مراسم آغاز به ساخت این پروژه گفت: درصورت همکاری مناطق شهر تهران و تسریع روند صدور مجوز از سمت وزارت نفت، تا آخر سال ۵۰ نقطه برای بهره‌برداری جایگاه سوخت کوچک مقیاس در سطح تهران آماده خواهد شد.

سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه سوخت کوچک مقیاس در شهرک والفجر منطقه ۶ اظهار کرد: براساس مشکلاتی که در سطح شهر تهران برای دسترسی به پمپ‌بنزین وجود داشت، شورای محترم شهر در سال گذشته مصوبه را به شهرداری تهران برای ساخت جایگاه‌های کوچک مقیاس ابلاغ کرد.

وی افزود: فلسفه این موضوع این است که از زمین‌های کوچک مقیاس۱۵۰ تا۵۰۰ متر برای رفع نیازهای مردم برای سوخت رسانی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پمپ بنزین های تک پمپ یا چند پمپ خواهند بود و تعرفه ها مانند دیگرپمپ بنزین ها در سطح شهر خواهد بود.

نظرات

captcha
  • علی تشکری 9 دی

    ایجاد پمپ بنزین بر روی خاک دستی ،کارشناسی نشده است .ایجاد یک معضل در اینده میکند،سراشیبی شهرک والفجر بسیار تند است و ساکنین اگاه هستند این مسیر ظرفیت اضافه تردد را ندارد و برای ساکنان معضل دیگری را ایجاد میکند

اخبار مرتبط