1402/04/08-14:48
از ابتدای سال انجام شد؛

تحول در نگهداشت شهر، با نوسازی ۴۴۰ دستگاه مخزن مکانیزه پسماند تر منطقه ۱۵

تحول در نگهداشت شهر، با نوسازی ۴۴۰ دستگاه مخزن مکانیزه پسماند تر منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: عملیات نوسازی ۴۴۰ دستگاه مخزن مکانیزه پسماند تر در نواحی هفتگانه از ابتدای سال تاکنون در راستای تحول در نگهداشت شهر انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به عملیات نوسازی مخازن مکانیزه پسماند تر در نواحی هفتگانه گفت: این طرح از ابتدای سال در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات در بخش رفت و روب، جمع آوری و حمل مکانیزه پسماند، تحول در نگهداشت شهر طبق تاکیدات شهردار تهران، با هدف نوسازی مخازن مکانیزه پسماند تر و با توجه به فرسوده شدن مخازن سطح منطقه و نیز به درخواست شهروندان انجام شد.

او با اشاره به اینکه این عملیات با همکاری ویژه اداره کل برنامه ریزی امور خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند و پیگیری های اداره خدمات شهری منطقه به اجرا درآمده است افزود: تا کنون تعداد ۴۴۰ دستگاه مخزن ۱۱۰۰ لیتری گالوانیزه ذخیره سازی موقت پسماند تر تأمین و جایگزین مخازن فرسوده در سطح معابر نواحی شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: روند نوسازی مخازن با توجه به هماهنگی بعمل آمده، به محض تأمین مخزن تا زمان نوسازی کامل مخازن ادامه خواهد داشت.

صدیقی اضافه کرد: به منظور حفظ پاکیزگی شهر و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع و منظره ناخوشایند، فعالیت گندزدایی و شستشوی مخازن مکانیزه به صورت روزانه در معابر اصلی و فرعی براساس یک برنامه زمان بندی شده در حال انجام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط