1402/04/10-19:34

جمع آوری بیش از ۹۰۰ مترمکعب خاک و نخاله از بزرگراه امام رضا(ع) در منطقه ۱۵

جمع آوری بیش از ۹۰۰ مترمکعب خاک و نخاله از بزرگراه امام رضا(ع) در منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از پاکسازی فضاهای شهری و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری ۹۶۰ مترمکعب خاک و نخاله غیرمجاز بزرگراه امام رضا(ع) طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اینکه عملیات جمع آوری خاک و نخاله غیرمجاز با هدف ساماندهی و پاکیزه سازی محیط شهری از نخاله ها انجام شد، افزود: برخی رانندگان بی مسئولیت حمل خاک و نخاله بدون توجه به توصیه ها و اخطارها، اقدام به تخلیه خاک و نخاله در زمین های بدون حصار و حاشیه معابر سطح منطقه می کنند که این امر علاوه بر آلوده کردن محیط زیست، باعث ایجاد منظر نامناسب شهری و خلق نقاط بی دفاع شهری می شود.

او با تاکید براینکه رسیدگی به وضعیت شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها است، گفت: عملیات پاکسازی و حمل ۹۶۰ مترمکعب خاک و نخاله غیرمجاز با ۸۰ سرویس در مسیر میدان آقانور تا سه راه سیمان در بزرگراه امام رضا(ع) با همکاری و تعامل سازمان مدیریت پسماند و تلاش همکارانم طی یک هفته انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ادامه داد: پاکسازی محدوده شهری ناحیه ۴ و ۶ نیز در حال پاکسازی از خاک و نخاله است.

او با اشاره به اینکه اجرای عملیات جمع آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی با هدف حذف زوائد و نازیباییهای بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر در جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت عبور و مرور شهری انجام می شود، ابراز امیدواری کرد با تلاش های بیشتر بتوانیم شهری زیبا و شاداب را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

برپایه این گزارش؛ بزرگراه امام رضا(ع) یکی از مهم ترین شریان های ارتباطی جنوب شرق تهران به طول ۷ و نیم کیلومتر است که در این طرح تمام حاشیه آن در مسیر میدان آقانور تا سه راه سیمان از خاک و نخاله غیرمجاز پاکسازی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط