1402/04/10-23:45

برگزاری طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان شهرداری تهران توسط سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران

برگزاری طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان شهرداری تهران توسط سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران

سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مبنی بر لزوم غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان طرح بزرگ «مدرسه تابستانی نشاط و تعالی» را ویژه فرزندان کارکنان شهرداری تهران برگزار می‌کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران سید مصطفی کشفی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران از آغاز ثبت نام مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان خبر داد و گفت: سازمان بسیج شهرداری تهران برای یازدهمین سال متوالی، طرح بزرگ «مدرسه تابستانی نشاط و تعالی» را ویژه فرزندان کارکنان شهرداری تهران برنامه ریزی و اجرا خواهد نمود.

وی افزود فعالیت‌های اردویی و آموزشی، از ۱۰ تیر ماه شروع و تا ۲۷مرداد ماه به مدت ۷ هفته توسط حوزه های مقاومت بسیج تابعه عملیاتی خواهد گردید.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران در ادامه اظهار داشت: به منظور اثر بخشی و بهره‌ مندی بیشتر افراد جامعه هدف از آموزش های دینی، قرآنی و انس هر چه بیشتر با معارف اهل ‌بیت(ع)، به ازای هر ۳۰ نفر از ثبت‌ نام ‌کنندگان یک نفر از مبلغان برادر و خواهر که از دانش‌ آموختگان حوزه‌های علمیه و آشنا به امور تربیتی هستند به همراه تعدادی از مربیان کار آزموده تربیتی برادر و خواهر در میان فرزندان، مبلغان و مربیان در جهت سهولت آموزش معنویات دینی در کنار یک کار تفریحی و اردویی سالم، انتخاب شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد با توجه به لزوم آموزش و یادگیری هرچه بهتر مسائل دینی و آموزه‌های قرآنی در قالب برنامه‌های شاد و تفریحی، این طرح به گونه ای برنامه‌ریزی شده که دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به‌ صورت جداگانه و با تفکیک جنسیتی، در مدت زمان اجرای طرح، از آغاز به همراه مبلغان و مربیان مربوطه در این اردوها شرکت دارند.

از مهم‌ترین اهداف تربیتی که به‌ صورت عملی در این طرح ملموس است. آموزه‌هایی از قصص قرآن کریم، احترام به والدین، پرهیز از دروغ و غیبت برای مقاطع تحصیلی ابتدایی و همچنین مباحث مربوط به مهدویت و سواد رسانه‌ای، جوان انقلابی و... برای مقاطع متوسطه است.

سید مصطفی کشفی با تاکید به فرهنگ‌سازی و الگوپذیری از سبک زندگی قرآنی، اسلامی، معنویات و فضایل دینی را راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه و مهم‌تر از آن خانواده‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد که فرزندان پرسنل خدوم شهرداری تهران ایام و ساعات مفیدی را در این طرح تجربه کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط