1402/04/11-21:12
شهردار منطقه۹ خبر داد:

آسفالت ۴۰هزار مترمربع از معابر غربی پایتخت

آسفالت ۴۰هزار مترمربع از معابر غربی پایتخت

در ادامه نهضت آسفالت معابر غربی پایتخت، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۴۰هزار متر مربع از معابر منطقه۹ با ۶هزار تن آسفالت مرمت شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به اقدامات در حال اجرا در زمینه بهسازی و ساماندهی معابر غرب پایتخت گفت: به منظور ارتقا سطح کیفی معابر با پیگیری های انجام شده، ۱۹هزار تن آسفالت در شش ماهه نخست سال برای مرمت آسفالت خیابان های منطقه۹ اختصاص یافته است.

شهردار منطقه۹ به حجم عملیات اجرایی آسفالت در معابر غربی پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون اشاره کرد و افزود: تاکنون ۶هزار تن آسفالت با متراژ ۴۰هزار مترمربع در معابر منطقه۹ انجام شده که از این میان ۳۸۷۷تن به تراش و روکش مکانیزه، ۸۷۳تن به پروژ های توسعه محله ای و ۱۳۳۵تن شامل روکش دستی می شود.

وی همچنین به اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در خط۲ سامانه اتوبوس های تندرو در بزرگراه آیت الله سعیدی نیز اشاره کرد و یادآور شد: تراش و روکش مکانیزه خطوط بی آر تی خط۲ حد فاصل میدان آزادی تا میدان فتح با ۲۴۰۰ تن آسفالت دو لایه به طول ۱۳۰۰متر و عرض ۷متر که یک لایه آن با ۱۲۰۰تن در سال گذشته اجرا شده و بزرگراه آیت الله سعیدی حد فاصل میدان فتح تا سه راه بوتان با ۱۶۰۰تن در دو لایه روکش به طول ۷۰۰متر و عرض ۸/۵ متر در ادامه نهضت آسفالت در منطقه۹ انجام شده است.

مرتضوی هدف از اجرای نهضت آسفالت معابر را مناسب سازی و سهولت تردد شهروندان عنوان کرد و گفت: مناسب سازی آسفالت معابر غرب پایتخت به صورت لکه گیری، روکش دستی و تراش و روکش مکانیزه بوده که توسط ۴تیم پیمانکاری(دو تیم به صورت دستی و دو تیم به صورت مکانیزه) در حال انجام است که با تلاش شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی این منطقه امیدواریم که قبل از موعد مقرر، بهسازی معابر منطقه۹ با ۱۹هزار تن انجام شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط