1402/04/12-12:27
شهردار منطقه ۴ خبر داد:

ساماندهی ساخت و سازها و دستفروشان غیرمجاز در شمال شرق تهران

ساماندهی ساخت و سازها و دستفروشان غیرمجاز در شمال شرق تهران

شهردار منطقه ۴ از ساماندهی برخی دستفروشان در سطح شهر خبر داد و گفت: برخورد جدی با دستفروشان و ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت کار قرار دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با اشاره به این خبر گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر ایجاد سد معبرهای ناشی از ساخت و سازها و بی توجهی به حق و حقوق شهروندی توسط سازندگان و اصناف یکی از دغدغه های مهم شهروندان است که در این طرح مد نظر قرار گرفته شده است.

او افزود: در راستای اجرای آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، اداره ساماندهی منطقه با "رعایت اصول حرفه ای کار" در خصوص شکایات واصله از فعالیت های واحدهای صنفی متخلف، اقدام به شناسایی واحدهای صنفی مزاحم و طرح در مراجع قضایی در این خصوص می کند.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات یک ماهه گذشته در این خصوص گفت: در این راستا در ماهی که گذشت تعداد ۶۵۰ پرونده شستشو و رفع سد معبر کیوسک به تعداد ۵۰ باب تعیین تکلیف شد.

کمالی زاده افزود: این عملیات جهت رفاه حال شهروندان و رفع آلودگی های زیست محیطی اعم از  بصری و صوتی و... در محل های مذکور اجرا می شود.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: در ادامه این طرح در صورت نادیده گرفتن اخطاریه ها توسط واحدهای صنفی متخلف این واحدها پلمپ خواهند شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط