1402/04/12-13:54

پایان ۴۵ درصد از طرح‌های توسعه محله‌ای در منطقه۸

پایان ۴۵ درصد از طرح‌های توسعه محله‌ای در منطقه۸

۴۵ درصد از طرح‌های توسعه محله‌ای منطقه۸، در سه ماه اول سال به پایان رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات این منطقه که با حضور سید محمد آقامیری عضو و رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران و معتمدین محلات برگزار شد با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه۸ در سال گذشته و تا بهمن ماه جز مناطق برتر در انجام پروژه‌ ‌های توسعه محله‌ای بوده است و از آغاز سال ۱۴۰۲ تاکنون نیز این منطقه رتبه اول را در اجرای این پروژه ها کسب کرده است.

سید محمد آقا میری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در آغاز این جلسه گفت: در این دوره از شورا، تا‌کنون پنج دیدار مسجد محور در منطقه۸ داشته‌ایم که این دیدارها با هدف حضور و تصمیم‌گیری موثر انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر تعامل، حفظ و تداوم جلسات، معتمدین را ظرفیت‌های مردمی دانست و ادامه داد: نقطه نظرات آن‌ها می‌تواند نقشه راه باشد و بعد از اولین جلسه با معتمدین محلات در نظر است که تا پایان سال در سه نشست دیگر که به صورت فصلی برگزار خواهد شد، درخواست‌ها ثبت و پیگیری شود. وی دومین جلسه با معتمدین این منطقه در پایان تابستان اعلام کرد.

در ادامه این نشست، فاطمه تنهایی بعد از خیر مقدم به مدعوین و تبریک دهه ولایت و عید بزرگ غدیر خم، گزارشی از ۲۰ ماه خدمت رسانی در منطقه۸ را بیان کرد و با اعلام خبر اتمام پروژه‌هایی که در سال‌های گذشته بر زمین مانده بود؛ تصریح کرد: مدیریت شهری منطقه۸، وارث بسیاری از پروژه‌هایی بود که اغلب پیشرفت‌های فیزیکی ۱۰ الی ۱۲ درصدی را داشتند. باتلاش همه همکارانم سعی کردیم پروژه‌هایی را انجام دهیم که سبب افزایش سرانه‌های خدماتی در شهر شود.

تنهایی در بخش دیگر گزارش عملکردی خود از افتتاح پروژه ‌ها و کسب رتبه‌های برتر در حوزه انضباط مالی، HSE، درآمد طبق پهنه بندی مشخص شده، وصول جرائم ماده ۱۰۰، تکریم ارباب رجوع، مناسب سازی معابر برای توانیابان را بیان کرد و خاطر نشان کرد: خدمت در حوزه خدمات شهری و محیط زیست وظیفه ذاتی شهرداری است و مدیریت شهری منطقه۸ نیز بر اساس آنالیز و بوجه اختصاص یافته برای انجام این مهم سعی و تلاش خود را جهت جلب رضایت شهروندان انجام می‌دهد و بر اساس ارزیابی اداره کل خدمات شهری، این منطقه در سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست در موضوع نظافت و خدمات شهری شده است.

شهردار منطقه۸ ادامه خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه را نیازمند نگاه و کمک اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران دانست و افزود: ان شاءالله حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران سبب خیرات و برکات برای شهروندان این منطقه باشد.

در پایان این جلسه معتمدین محلات، به طرح نقطه نظرات و دغدغه‌های خود پرداختند و مسائل و درخواست‌های محلات خود را مطرح کردند. رسیدگی به مسائل مساجد، افزایش سرانه‌ فضاهای تفریحی، ورزشی و فضاهای سبز عمومی و همچنین تداوم نشست با مدیران ارشد شهری از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه از سوی معتمدین محلات مطرح شد.

گفتنی است در پایان روز دهم تیرماه سال ۱۴۰۲، سیدمحمد آقامیری عضو و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران و فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ ضمن دیدار با معتمدین محلات منطقه و برگزاری نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات در مسجد باب الحوائج حضور یافتند و با همراهی زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء‌ در ویژه‌ برنامه‌ای باعنوان «میز خدمت» با شهروندان منطقه۸ دیدار و گفت‌وگو کردند و از خواسته‌ها و مشکلات آنها باخبر شدند.

الهیان در مسجد باب الحوائج  گفت: حضور مسئولین در بین مردم باید استمرار داشته باشد و حرف مردم را باید از نزدیک شنید و این اقدام شهردار منطقه۸ قابل تقدیر است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوعات مردم را به صورت کلان و مصداقی در مساجد شنوا هستیم و حضور مسئولین دستگاه‌های دیگر و برپایی میز خدمت در کنار مدیران شهری الزام است و نمایندگان مردم آمادگی حضور در مساجد را دارند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط