1402/04/12-17:37
به ميزبانی شهرداری منطقه۹ انجام شد؛

برگزاری اختتامیه اولین دوره رویداد ایده پردازی تهران دخت در برج آزادی

برگزاری اختتامیه اولین دوره رویداد ایده پردازی تهران دخت در برج آزادی

اختتامیه اولین دوره رویداد ایده پردازی تهران دخت، به میزبانی شهرداری منطقه۹ و با همکاری اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، در برج آزادی با حضور مرتضوی شهردار منطقه۹، اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، کاظمی مدیر عامل موسسه تبیان و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: دختران امید و آینده سازان کشور عزیز مان "ایران" هستند که با تلاش، کوشش، تفکر و تدبر و دست یابی به درجات علمی و آموزشی بالا و تکیه بر خدای مهربان، جایگاه های ویژه ای در عرصه های بین المللی و کشوری می توانند کسب کنند.

مرتضوی افزود: امسال به قید اولویت، تلاش می‌کنیم با بهره گیری از حداکثر ظرفیت های موجود؛ مشارکت اجتماعی، کنشگری و همدلی دختران نوجوان و بانوان توانمند در حل مسائل شهری بهره مندی بیشتری داشته باشیم و رویداد ایده پردازی تهران دخت، سرآغاز راهی است که ارتباط شهرداری با دختران و بانوان توانمند ما رو سازماندهی خواهد کرد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: امیدواریم اجرای اینگونه برنامه ها موجب افزایش همدلی در بین دختران نوجوان و خانواده هایشان و ایجاد نگرش مثبت و سازنده بیش از پیش در الگو گیری رفتاری و عملی از شایسته ترین بانوی عالم هستی حضرت فاطمه زهرا(س) شود.

همچنین مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در مراسم اختتامیه رویداد ایده‌پردازی تهران‌دخت گفت: امروز بیش از هر زمانی دختران و زنان ما می‌توانند و این توان و انرژی را دارند تا آینده را روشن بسازند. دختران ما امیدی برای حل مسائل این شهر هستند.

وی افزود: از همه ۷۰ ایده که طرح کنش‌گری اجتماعی را با ما به اشتراک گذاشتند قدردانی می‌شود. دست همکاری نسبت به این ایده‌ها و طرح‌ها دراز می‌کنیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران اظهار داشت: از مجموع این طرح‌ها ۱۶ مورد آن برگزیده شد و با همه این افراد عقد قرارداد همکاری خواهیم بست که امیدواریم از ظرفیت آنها برای شهر تهران استفاده کنیم.

اردبیلی با بیان اینکه این مراسم اختتامیه نیست بلکه شروعی برای فعالیت دختران در حوزه شهری است، افزود: با توجه به اینکه این رویداد ظرفیت ملی شدن هم دارد به همین منظور به کلانشهرهای کشور این رویداد را معرفی خواهیم کرد تا این اتفاق به صورت ملی رخ دهد. البته معتقدم موضوعی که برای دختران باشد همیشه ادامه‌دار خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط