1402/04/13-11:20

برگزاری هشتادمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران

برگزاری هشتادمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران

هشتادمین جلسه کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران با حضور اعضای کمیسیون در سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در هشتادمین جلسه کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری که عصر روز دوشنبه در سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد، مهدی پیرهادی(عضو شورا و‌ رییس کمیسیون)، مهدی بابایی(عضو شورا و نایب رییس کمیسیون) و سوده نجفی(عضو شورا و منشی کمیسیون) حضور یافتند.

در این جلسه مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران به ارائه گزارش عملکرد یکساله و اقدامات صورت گرفته در راستای معیشت و مسکن آتش نشانان، توسعه توان عملیاتی و خودرویی، خرید تجهیزات فردی آتش نشانان، پروژه های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، دوره های آموزشی ضمن خدمت، انعقاد تفاهم نامه در حوزه دانش و فناوری، رشد تحول و بهبود معیشت سرمایه انسانی و اقدامات صورت گرفته پیرامون رفع خطر از اماکن پرخطر و ناایمن و نیز ارتقا سطح دانش ایمنی و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی به شهروندان پرداخت.

مهدی پیرهادی(عضو شورا و‌ رییس کمیسیون) نیز بر تکریم خانواده شهدای آتش نشانی تاکید کرد و افزود: شان آتش نشانان به عنوان افراد ایثارگر و خدوم که برای نجات جان و مال شهروندان تلاش می کنند باید حفظ شود و خوشحالیم که اقدامات مناسبی درباره موضوع معیشت و مسکن  صورت پذیرفته است.

وی افزود: موارد مربوط به ساختمان های ناایمن و تخلفات و اهمال کاری افراد در این راستا قابل گذشت نیست و باید جدی گرفته شود.

عضو شورا و‌ رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: خرید خودروهای استاندارد عملیاتی و نگهداشت آنها و نیز ارتباطات و فناوری باید در دستورکار قرار گیرد و با تلاش اعضای کمیسیون و شورا کارهای ماندگاری انجام شود و منشا تعهدات خوبی در سطح شهر پایه گذاری گردد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط