1402/04/14-14:02
از ابتدای سال انجام شد؛

نوسازی ۲۵ هزار مترمربع چمن مصنوعی در محلات باب الرضای تهران

نوسازی ۲۵ هزار مترمربع چمن مصنوعی در محلات باب الرضای تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ۲۵ هزار مترمربع چمن مصنوعی از ابتدای سال در محلات باب الرضای تهران تعویض و نوسازی و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی با اشاره به اینکه عملیات نوسازی چمن های مصنوعی به همت اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و در راستای نگهداری و بهینه سازی اماکن و بالا بردن کیفیت سرانه و فضاهای ورزشی، مرمت، تعویض و نوسازی زمین های چمن مصنوعی منطقه در دستور کار قرار گرفت افزود: با توجه به میزان فرسودگی و اولویت محلات منطقه، عملیات جمع آوری برخی چمن های فرسوده از ابتدای سال کلید خورد.

او به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و افزود: تاکنون زمین های چمن بوستان خلیج فارس و بنفشه در محله مشیریه، شاهد در محله کیانشهر شمالی و شهید صالحی در محله کیانشهر جنوبی، تعویض و نوسازی و همچنین زمین چمن محله رضویه نیز نوسازی و مرمت شد.

اسمعیلی ادامه داد: تعویض و نوسازی زمین های چمن فجر در محله شوش، شهدای گمنام محله طیب، زنبق در محله هاشم آباد، میرزا کوچک خان و ذوالفقار کیانشهر شمالی، شهید عزیزی در محله مینابی و ترمیم و مرمت چمن بوستان پردیس بانوان و گلچین در محله ابوذر در دست اقدام است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان خاطر نشان کرد: زمین های چمن استاندارد نباتی در محله هاشم آباد و آزادگان در محله مشیریه، به ابعاد ۱۴ هزار مترمربع، به صورت جذب سرمایه گذار بمنظور بهینه سازی زیر ساخت های اماکن ورزشی، تعویض و نوسازی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط