1402/04/15-22:49
در راستای طرح نهضت آسفالت از ابتدای سال انجام شد؛

بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۱۱ هزار مترمربع از معابر منطقه ۱۵

بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۱۱ هزار مترمربع از معابر منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: در راستای طرح نهضت آسفالت، ۲۱۱ هزار و ۳۶۸ مترمربع ازمعابر نواحی هفتگانه منطقه ۱۵ از ابتدای سال بهسازی و روکش آسفالت شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به تاکیدات شهردار محترم تهران در خصوص چهار تحول شهر تهران به ویژه تحول در کالبد شهر افزود: در این راستا نگهداشت شهر و بحث آسفالت در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار گرفته است.

او به تشریح عملیات نهضت بهسازی و روکش آسفالت در معابر نواحی هفتگانه منطقه پرداخت و گفت: با هدف دست یابی به استانداردهای قابل قبول معابر، ۲۱۱ هزار و ۳۶۸ مترمربع از معابر نواحی هفتگانه منطقه با تلاش شبانه روزی همکارانم بهسازی و روکش آسفالت شد.

شیری به عملیات نوسازی و روکش اساسی آسفالت معابر(تراش و روکش، مکانیزه) اشاره کرد و افزود: ۲۶ هزار و ۷۴۲ تن آسفالت در خیابان شهید فاضل بجستانی، بلوار امام رضا(ع)، بزرگراه امام رضا(ع)، خیابان شهید غلامی، پدافند هوایی و... پخش و ۱۷۳ هزار و ۶۵۰ مترمربع از معابر نواحی ۲، ۳، ۴، ۶، ۸ بهسازی شد.

شهردار منطقه ادامه داد: ۲۲ هزار و ۸۷۸ مترمربع از معابر شامل کوچه شهید رمضانی، محله مینایی، خیابان یاسینی کوچه فروغی، قاضی زاده، ترکاشوند، ترک فرعی دوم و... در نواحی ۱، ۲، ۳، ۶ با ۳هزار تن آسفالت به صورت روکش دستی نوسازی شد.

او با اشاره به اینکه ۱۱۴ هزار و ۸۴۰ مترمربع از معابر در نواحی هفتگانه منطقه نیز با پخش ۲هزار و ۶۱۲ تن آسفالت لکه گیری شده است افزود: این پروژه با هدف ارتقای کیفیت زندگی و رضایت مندی شهروندان و نوسازی محلات ادامه خواهد داشت.

شیری در پایان با تاکید بر اهمیت نگهداشت معابر شهر در ایجاد سهولت تردد عابرین و وسایل نقلیه افزود: عملیات بهسازی معابر براساس نظر شورایاران، گزارشات مردم در سامانه های ۱۳۷ پلاس و کارشناسی نواحی انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط