1402/04/18-16:04
اقراریان:

ظرفیت های شرق پایتخت نویدبخش آینده ای روشن برای منطقه ۱۳

ظرفیت های شرق پایتخت نویدبخش آینده ای روشن برای منطقه ۱۳

مهدی اقراریان، عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جلسه شورای معاونان و مدیران ارشد منطقه، با تقدیر از اقدامات شهردار و کارکنان شهرداری منطقه ۱۳، نقطه نظرات خود را برای بهبود هر چه بهتر امور مطرح کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مهدی اقراریان، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای معاونان و مدیران منطقه ۱۳ که با حضور محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ در محل سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد، از کارکنان شهرداری تهران به عنوان سرمایه های شهرداری یاد کرد و افزود: باید از ظرفیت نیرو های توانمند و خبره سازمان برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری بهره گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه روحیه تلاش و پیگیری خوبی در امور منطقه۱۳ وجود دارد که قابل تقدیر و ارزشمند است، افزود: هدف از بازدیدهایی که در سطح مناطق توسط نمایندگان مردم در شورای شهر انجام می‌شود، سنجش میزان رضایتمندی شهروندان، شنیدن صحبت‌های مردم و تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در منطقه است.

اهمیت توجه به موضوعات مختلف از جمله تقویت مدل های حمل و نقل، کاهش چالش ها و مشکلات محله ای، اصلاح مسائل و مشکلات در چهارچوب بودجه ۱۴۰۳، رویکرد خانواده محوری در جشن ها و برنامه ها، حفظ بوستان جنگلی سرخه‌حصار به عنوان یکی از ریه تنفسی شهر تهران و استفاده از ظرفیت های آن از جمله محور های صحبت عضو شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات شهرداری منطقه ۱۳ گفت: سطح خدمات، پروژه‌های های در دست اجرا و ظرفیت های خوب شهرداری منطقه۱۳ از جمله پروژه مجموعه جنگ افزارسازی (ساصد)، نوید دهنده آینده ای درخشان برای این منطقه است.

او با تاکید بر اینکه باید دوران خدمت را قدر بدانیم خاطر نشان کرد: روند اقدامات باید به نحوی باشد که خروجی آن برای شهروندان ملموس و محسوس باشد.

رئیس کمیته نظارت شورا، آزاد سازی بیش از ۱۱هکتار از اراضی وزارت دفاع در منطقه ۱۳ را باعث افزایش سرانه فضای سبز در منطقه و همچنین افزایش سرانه ها در سرگرمی، شادابی و نشاط شهروندان برشمرد و آن را در راستای تحقق حقوق عامه دانست.

در این جلسه، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳ گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه، پروژه‌های افتتاح شده، وضعیت درآمدی منطقه، پروژه های در دست اقدام، پروژه های مشارکتی و موارد مرتبط ارائه کرد.

در ادامه، اقراریان، در جلسه ملاقات مردمی شهرداری منطقه ۱۳ حضور یافت و در کنار محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ در جریان مسائل و مشكلات شهروندان قرار گرفت.

رییس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران در برنامه بازدید از طرح ها و پروژه های منطقه۱۳ با همراهی محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ در مقبره شهدای گمنام واقع در بوستان سیمرغ حضور یافت و با ذکر فاتحه، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و به دو شهید گمنام آرام گرفته در این بوستان ادای احترام کردند.

مهدی اقراریان به اتفاق مسئولان ابتدا از پروژه مجموعه جنگ افزار سازی (ساصد) بازدید در جریان آخرین اقدامات انجام شده این منطقه برای تبدیل این مجموعه به بوستان و فضاهای عمومی قرار گرفت.

شهردار منطقه۱۳ در طول این بازدید، توضیحات لازم را در خصوص روند پیشرفت این پروژه ارائه کرد.

رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگر بازدید میدانی در بوستان جنگلی سرخه‌حصار حضور یافت و طرح ها و پروژه های مرتبط با قطب گردشگری شرق تهران را مورد بررسی قرار داد.

نیروگاه خورشیدی و باغ راه سنگی از جمله این طرح ها بود که مورد بازدید این عضو شورای شهر قرار گرفت.

در این بازدید، محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت نیروگاه خورشیدی سرخه حصار به عنوان یکی از طرح های مهم زیست محیطی شهر تهران و اقدامات عمرانی باغ راه سنگی رضوان ارائه داد.

همچنین در ادامه این بازدیدها، آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص مسقف کردن پایانه شهید کلاهدوز، نحوه فعالیت مرکز تخصصی ایستگاه پسماند MRF و روند جمع آوری و تفکیک پسماندخشک در این مرکز بررسی شد.

همزمان با اذان ظهر و عصر، مهدی اقراریان، عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه محمد هادی علی‌احمدی شهردارمنطقه۱۳ و جمعی از مدیران با حضور در مسجد جامع امام صادق(ع) به درخواست‌های نمازگزاران و ساکنان محله آشتیانی رسیدگی کردند.

برنامه بازدید عضو شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۱۳ با حضور در منزل خانواده معظم شهید آیت الله سید محمد رضا حمیدی و کسب فیض از محضر ایشان پایان یافت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط