1402/04/19-16:51
مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد؛

ضرورت سنجش اولویت‌ها، توزیع عادلانه تجهیزات و اجرای سیستم نظارت میان مناطق ۲۲گانه

ضرورت سنجش اولویت‌ها، توزیع عادلانه تجهیزات و اجرای سیستم نظارت میان مناطق ۲۲گانه

مهدی گلشنی در چهل و یکمین جلسه شورای معاونان حمل‌ونقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران گفت: اولویت‌های مناطق در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات و اعتبارات باید درست سنجیده شده و میان آنها بصورت عادلانه توزیع گردد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ در چهل و یکمین جلسه شورای معاونان حمل‌ونقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران که به میزبانی شهرداری منطقه یک و با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق و معاونین ایشان، مهدی نوروزی معاون فنی مهندسی سازمان ترافیک و معاونان حمل‌ونقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه برگزار شد، بر ضرورت توزیع اولویت‌مدار تجهیزات و اعتبارات تاکید شد.

گلشنی ضمن تاکید بر لزوم سنجش اولویت‌های ترافیکی میان مناطق گفت: مناطق، صف اول پاسخگویی به مردم هستند و از این رو نباید منتظر تصمیم‌گیری غیرضروری ستاد بمانند.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف اعتبارات مناطق افزود: مناطق می بایست از ظرفیت های خود جهت جذب حداکثری اعتبارات استفاده کنند و ستاد هم در این امر و همچنین در حوزه برطرف کردن نیازهای مرتبط با تجهیزات ترافیکی موظف به همکاری است.

مهدی نوروزی معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل وترافیک نیز ضمن بیان بخشی از اقدامات این معاونت در جهت رفع کمبودهای مناطق در حوزه تجهزات ترافیکی، گفت: هدف ما در حوزه تجهیزات و پارکینگ توزیع عادلانه است.

نوروزی افزود: مناطقی که بیشترین کسری پارکینگ را دارند شناسایی شده و همچنین در زمینه جابه‌جایی پارکینگ‌های مکانیزه اقدامات موثری برای تامین اعتبار انجام گرفته است که تا هفته آینده قراردادهای آن نیز ابلاغ می‌شود.

گفتنی‌ست جلسات شورای معاونان حمل‌ونقل و ترافیک هر ۲ هفته یکبار و به میزبانی یکی از مناطق ۲۲گانه و به ریاست معاون حمل‌ونقل وترافیک شهرداری تهران و با حضور مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و معاونان مناطق ۲۲گانه با هدف تبیین و انتقال سیاست‌ها و مصوبات معاونت از یکسو و دریافت نظرات ومشکلات مناطق در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک از سوی دیگر، برگزار می‌گردد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط