1402/04/19-21:24

بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق از پارکینگ نیایش

بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق از پارکینگ نیایش

"هادی حق‌بین" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران باتفاق "محمد صادق خیرخواه" مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در بازدید میدانی از آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش بازدید بعمل آوردند.

به گزارش شهردارآنلاین؛ حق بین در ادامه از تسریع عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی نیایش خبر داد و گفت: پروژه چه به لحاظ اسنادی و قراردادی و چه لحاظ اجرایی در وضعیتی رضایت‌بخش قرار دارد و چنانچه منابع موردنیاز به موقع تامین شود می‌توان هر ۲ ماه و نیم، سقف و دیوارهای پیرامونی یک طبقه از طبقات باقی مانده را تکمیل کرد.

حق‌بین با بیان اینکه تعداد جبهه‌های ‌کاری پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش ضمن بهره‌گیری از روش‌های جدید و موازی افزایش یافته است، میزان بهره‌وری ماشین‌آلات و نیروی انسانی فعال در این پروژه را در بالاترین حد از زمان آغاز پروژه توصیف کرد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با بیان اینکه کار تکمیل پارکینگ طبقاتی نیایش به زودی وارد مرحله نصب تجهیزات تاسیساتی خواهد شد، ابراز امیدواری کرد عملیات احداث فونداسیون با توجه به شیوه اجرایی Top Down "بالا به پایین"، ظرف ۴ تا ۵ ماه آینده آغاز شود.

"محمد صادق خیرخواه" مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران نیز با تاکید بر اینکه تهران طی دوره ششم مدیریت شهری به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، احیای عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و از آن جمله پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش را حاصل نگاه جدی مدیران شهری به ساخت و سازهای عمرانی توصیف کرد.

خیرخواه با تاکید بر اینکه کار تکمیل پارکینگ طبقاتی نیایش به همت سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و ضمن بهره‌گیری از روش‌های نوین اجرایی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ابتکار عمل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در تکمیل پروژه‌های بر زمین مانده از سنوات گذشته نشان می‌دهد توانمندی و ظرفیتِ مدیریتِ(هدایت، نظارت و کنترل) کلان‌پروژه‌های عمرانی، بیش از گذشته در شهرداری تهران موجود است و باید برای احیای بیشتر این استعدادهای اجرایی تلاش کرد.

گفتنی است پارکینگ طبقاتی نیایش، سازه‌ای ۱۱ طبقه با ۹ طبقه پارکینگ در تراز منهای یک و ۲ طبقه تجاری در تراز مثبت یک است. با بهره‌برداری از این پروژه، فضای موردنیاز برای پارک بیش از ۱۲۰۰ دستگاه خودرو تامین شده و به این ترتیب امکان مراجعه کم‌دردسر شهروندان به پردیس سینمایی ملت، بوستان ملت و بیمارستان قلب شهید رجایی فراهم خواهد شد. طی این بازدید میدانی جبهه‌های مختلفی از قبیل تکمیل دیواره‌ها و انجام خاکبرداری به سمت طبقات منهای ۷ و منهای ۸ پایش و جزئیاتی از احداث مسیرهای ارتباطی پارکینگ با تونل شمالی نیایش و تونل کردستان ارائه شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط