1402/04/21-15:19
با هدف صرفه جوئی در مصرف آب انجام شد؛

اصلاح سیستم های آبیاری و آبرسانی شهرداری منطقه ۱۳

اصلاح سیستم های آبیاری و آبرسانی شهرداری منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از اصلاح سیستم های آبیاری و آبرسانی این منطقه با هدف صرفه جویی مصرف آب خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه بر اهمیت موضوع کمبود آب و لزوم توجه به نحوه ی آبرسانی و آبیاری و استفاده از سیستمهای نوین آبیاری تاکید کرد و گفت: یکی از ملزومات استفاده مطلوب ایجاد شبکه آبرسانی جهت امور فضای سبز شهری است که نیاز به رسیدگی و نگهداشت مستمر دارد.

او افزود :در این راستا، کلیه قطعات و اتصالات آبرسانی در بلوارها و بوستان‌های شرق پایتخت که نیاز به رسیدگی و تعمیر سیستم آبیاری داشت، تعمیر و تعویض شد.

شهردارمنطقه ۱۳ با بیان اینکه طرح ضربتي نگهداشت شهری در حوزه فضای سبز با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: با تلاش و زحمات نیروهای زحمتکش حوزه فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳، کار رسیدگی به کیفیت فضای سبز موجود در بوستان ها، میادین و بلوارها و نگهداشت شهری به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، بدون وقفه در تمامی زمینه ها در حال انجام است.

او، آبشویی و آبیاری درختان، نظافت باغچه ها و معابر، پایش روزانه درختان، هرس سبز، علف کشی باغچه ها، کاشت نهال، حذف کنده، رفع خاموشی بوستان ها و اقدامات مربوط به گیاه پزشکی و برگزاری کلاس آموزشی ویژه شهروندان را از جمله اقدامات اداره فضای سبز در راستای نگهداشت محدوده برشمرد.

محمدهادی علی احمدی یادآور شد: به منظور ارتقای سطح سلامت و آراستگی شهری و در ادامه طرح نگهداشت شهر، کاشت و نگهداری فضاهای سبز و بوستان ها از اولویت های مدیریت شهری در این منطقه به شمار می رود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط