1402/04/22-21:50
در بازدید یک روزه رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۱۵ مطرح شد؛

تلاش برای ارتقاء سرانه های فرهنگی و ورزشی

تلاش برای ارتقاء سرانه های فرهنگی و ورزشی

زهرا شمس احسان عضو شورا و رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در بازدید یک روزه ای که به همراه شهردار و معاونین منطقه ۱۵ داشت؛ از مراکز و ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی باب الرضای تهران و همچنین معضلات موجود در این زمینه بازدید کرد و راهکارهای رفع مشکلات با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این بازدید شش ساعته که معتمدان محلات نیز حضور داشتند، برنامه های اجتماعی و ورزشی محله های منطقه و نیز درخواست های معتمدان مورد بازدید قرار گرفت و برای برخی تصمیم گیری شد.

بر پایه این گزارش، محمد شیری شهردار منطقه ضمن معرفی امکانات و پتانسیل های موجود منطقه به پاره ای از مشکلات و کمبودها که برای بهبود نیاز به حمایت و همراهی شورای شهر و مدیریت شهری دارند، پرداخت و اظهار امیدواری کرد: کیفیت زندگی شهروندان مومن و ولایی منطقه با بهره گیری از امکانات رفاهی بیشتر، بهبود یابد.

براساس این گزارش، افزایش سرانه های خدماتی، فرهنگی و ورزشی، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و جمع آوری خانه های پلاک قرمز، در نظر گرفتن بسته های تشویقی به منظور افزایش ارزش افزوده در نوسازی بافت فرسوده منطقه در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی و... از جمله مهمترین موارد مورد بررسی در این بازدید بود.

شایان ذکراست، رییس کمیته ورزش شورای شهر بازدید از باب الرضای تهران را از ضلع جنوب شرقی میدان شوش آغاز و در ادامه از گذر مظاهری، شرق فدائیان اسلام(انبارها و گاراژها)، اتابک، نیروگاه برق آبی آزادگان(امکان سنجی شده) جهت انرژی پاک، بوستان آزادگان، کوشک امیرسلیمانی، جداره و رویه کانال داخل بوستان آزادگان، مسگر آباد، مسعودیه، شهرک کاروان و خاورشهر دیدن کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط