1402/04/25-21:40

برگزاری جلسه ساماندهی سد معبر افسریه و گاراژ های نواحی یک و دو منطقه ۱۵

برگزاری جلسه ساماندهی سد معبر افسریه و گاراژ های نواحی یک و دو منطقه ۱۵

جلسه ساماندهی سد معبر افسریه و گاراژهای نواحی یک و دو منطقه ۱۵ با حضور شهردار منطقه و تمامی نهادهای ذیربط برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در این جلسه با اشاره به ساماندهی مستمر و متداوم خیابان شهرزاد پس از چندین دهه گفت: این اتفاق خوب نیز حاصل چنین جلسات متعدد و هم اندشی و همکاری تمامی نهادهای ذیربط و بازدید های میدانی بوده است.

او به کاهش ترافیک شبانه روزی این محور اشاره کرد و گفت: همکارانم در تلاش هستند وضع موجود را ارتقا دهند و انضباط شهری این محور را تا ساعت ۱۱ شب حفظ کنند.

شیری به ارتقای رضایت مندی شهروندان تاکید کرد و افزود: به اعتقاد من اگر کاری درست است باید آن را انجام داد و فکر حواشی پس از آن را نکرد.او ادامه داد: سد معبر ۲۰ متری افسریه یک معضل مهم شهر تهران به شمار می آید که تمهیدات لازمی نظیر شناسایی تمامی بساط گستران، وانتی ها، سد معبران صنفی انجام شده همچنین یک محوطه ۷۰۰ مترمربعی برای ایجاد بازارچه دائم برای انتقال بساط گستران در محله افسریه پیش بینی شده است.

شهردار منطقه بر نظارات مستمر نواحی تاکید کرد و گفت: امیدوارم با همدلی و تلاش مضاعفی که از سال گذشته در مجموعه همکاران منطقه ایجاد شده است این دو موضوع نیز محقق شود تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه باشیم.

این گزارش حاکی است؛ در ابتدای این جلسه هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده گفت: هدف از برگزاری چنین جلسات اتخاذ اقدامات پایدار و بازدارنده به جای اقدامات مقطعی و گذرا می باشد.

برپایه این گزارش؛ جلسه ساماندهی سد معبر افسریه و گاراژ های نواحی یک و دو منطقه ۱۵ با حضور شهردار، معاون خدمات شهری و محیط زیست، رئیس اداره بازرسی، شهرداران نواحی یک، دو و پنج، جانشین دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۴ تهران، روسای کلانتری افسریه و بی سیم، پلیس راهور منطقه، و معتمدین محلات برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط