1402/04/25-23:51

برگزاری مانور تخلیه امن اضطراری در شهرک زینبیه

برگزاری مانور تخلیه امن اضطراری در شهرک زینبیه

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برگزاری مانور تخلیه امن اضطراری در شهرک زینبیه، برگزاری این مانورها را مقدمه‌ ای برای گام برداشتن در جهت افزایش ایمنی و توسعه آموزش و آگاهی همه جانبه قشرهای مختلف مردم دانست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به هشدار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مبنی بر جدی گرفتن احتمال زلزله در تهران و ضرورت آمادگی هر چه بیشتر در برابر آن گفت: یکی از روش هایی که برای دستیابی به ایمنی بیشتر در برابر زلزله از آن بهره گرفته شده، برگزاری مانور زلزله و ایمنی است که در این راستا، ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۳ اقدام به برگزاری مانور تخلیه امن اضطراری با همکاری فرماندهی آپارتمان های مسکونی شهرک زینبیه کرد.

او افزود: بر اساس سناریوی فرضی، زلزله ای با بزرگی ۷/۴ ریشتر به وقوع پیوست که بلافاصله توسط فرماندهی آپارتمان های مسکونی شهرک زینبیه نیروی زمینی به ستاد پیشگیری ومدیریت بحران منطقه ۱۳ اعلام و از طریق این ستاد، نیروهای دوام، آتش نشانی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: بلافاصله نیروهای محلی دوام، اقدامات اولیه امدادی را انجام و نیروهای امدادی ضمن رسیدگی به افراد آسیب دیده، عملیات تریاژ را انجام و مصدومان به درمانگاه شهرک جهت مداوا منتقل و تخلیه امن با حضور نیروهای آتشنشانی انجام شد. 

محمد هادی علی احمدی با اشاره به استمرار مانور های زلزله در محلات ادامه داد: هدف از برگزاری این مانور، آشنایی عموم مردم با حوادث طبیعی و افزایش معلومات و دانش افراد در خصوص نحوه مقابله با این حوادث است تا در زمان وقوع، کمترین آسیب و خسارت متوجه نقاط درگیر شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط