1402/04/26-09:35

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران برگزار گردید

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران برگزار گردید

در جلسه ای که با حضور هادی حق بین سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد، مسعود حق لطفی به عنوان سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران معرفی گردید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، در جلسه ای با حضور هادی حق بین سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و جمعی از مدیران معاونت فنی و عمرانی و سازمان ها و ادارات کل زیر مجموعه این معاونت برگزار شد، طی حکمی از سوی شهردار تهران مسعود حق لطفی به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی گردید.

در این جلسه سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن خیرمقدم و تبریک به حق لطفی گفت: به دلیل حجم بالای خدمات و مرتفع کردن کارهای ناقص دیگر قسمتهای شهرداری تهران، سازمان عمرانی مناطق یکی از بهترین سازمانهای شهرداری تهران می باشد.

در ادامه حق بین به معرفی معاونین و مدیران سازمان پرداخت و از زحمات ایشان و پرسنل تقدیر و تشکر کردند.

او حضور مدیرعامل جدید را نوید بخش تغییرات پویا و در جهت پیشرفت رو به جلو دانست.

در ادامه حق لطفی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس حق بین و حسن اعتماد ایشان افزود: سازمان عمرانی به مانند قطاری است که با توجه به حمایت های مادی و معنوی باید با سرعت بیشتری حرکت کند و با شخصیتی که به کارها میدهیم میتوان به اهداف والا تحقق بخشید.

همچنین برخی از حاضرین در جلسه به ایراد سخنرانی پرداختند و ضمن تبریک به حق بین و حق لطفی برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه این جلسه گزارش کاملی از عملکردسازمان در طول مدیریت هادی حق بین از سوی سرکار خانم پیروزی معاون مالی و برنامه ریزی سازمان ارائه گردید.

در پایان حق بین به همراه حق لطفی از محیط اداری و پرسنل سازمان بازدید بعمل آوردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط