1402/04/27-10:11
شهردار منطقه۹ خبر داد:

آسفالت ۴۸هزار مترمربع از معابر غربی پایتخت

آسفالت ۴۸هزار مترمربع از معابر غربی پایتخت

در ادامه نهضت آسفالت معابر غربی پایتخت، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۴۸هزار مترمربع از معابر منطقه۹ با ۶۳۰۰تن آسفالت مرمت شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره  به اقدامات در حال اجرا در زمینه بهسازی و ساماندهی معابر غرب پایتخت گفت: به منظور ارتقا سطح کیفی معابر با پیگیری های انجام شده، ۱۹هزار تن آسفالت در شش ماهه نخست سال برای مرمت آسفالت خیابان های منطقه۹ اختصاص یافته است.

شهردار منطقه۹ به حجم عملیات اجرایی آسفالت در معابر غربی پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون اشاره کرد و افزود: تاکنون ۶۳۰۰هزار تن آسفالت با متراژ ۴۸هزار مترمربع در معابر منطقه۹ انجام شده که از این میان ۳۸۷۷تن به تراش و روکش مکانیزه، ۹۰۰تن به پروژ های توسعه محله ای و ۱۵۲۵تن شامل روکش دستی می شود.

مرتضوی در ادامه عنوان کرد: ۲۹هزار مترمربع تراش و روکش مکانیزه، ۶۷۵۰مترمربع توسعه محله ای و ۱۲۲۵۰ مترمربع روکش دستی و در مجموع ۴۸هزار مترمربع از معابر و کوچه های غرب پایتخت در ادامه نهضت آسفالت در منطقه۹ تاکنون انجام شده است.

وی هدف از اجرای نهضت آسفالت معابر را مناسب سازی و سهولت تردد شهروندان عنوان کرد و گفت: مناسب سازی آسفالت معابر غرب پایتخت به صورت لکه گیری، روکش دستی و تراش و روکش مکانیزه بوده که توسط ۴تیم پیمانکاری( دو تیم به صورت دستی و دو تیم به صورت مکانیزه) در حال انجام است که با تلاش شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی این منطقه امیدواریم که قبل از موعد مقرر، بهسازی معابر منطقه۹ با ۱۹هزار تن  انجام شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط