1402/04/28-01:49
شهردار منطقه ۴ در نشست کمیته اجرایی حمایت از مدارس منطقه عنوان کرد:

همبستگی شهرداری منطقه ۴ و آموزش و پرورش لازم و ملزوم موفقیت بیشتر

همبستگی شهرداری منطقه ۴ و آموزش و پرورش لازم و ملزوم موفقیت بیشتر

شهردار منطقه ۴ در نشست کمیته اجرایی حمایت از مدارس این منطقه که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و آموزش شهروندی این منطقه و با حضور رییس آموزش و پرورش منطقه ۴ و هیات همراه برگزار شد، بر تعامل و اتحاد بین مجموعه مدیریت شهری و آموزش و پرورش تاکید ویژه کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این نشست "کمالی زاده" شهردار منطقه، "زمانی نژاد" رییس آموزش و پرورش منطقه ۴، "میرابوطالبی" سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و جمعی از مدیران و معاونان آموزش پروش و معاونین و مدیران حوزه های مختلف شهرداری منطقه ۴ حضور داشتند.

در این جلسه کمالی زاده ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: بحث حمایت از مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید مبحثی حائز اهمیت بوده که تلاشی مضاعف را می طلبد.

او ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری این منطقه آمادگی خود را در حد توان و اختیارات در زمینه های ایمن سازی مسیر دانش آموزان و والدین آنها، کنترل وسایل نقلیه در اطراف محیط های آموزشی، بهسازی تابلوهای ترافیکی و خط کشی های محوری و علایم افقی و عمودی، مناسب سازی معابر منتهی به مدارس و... را با نگاهی ویژه اعلام می کند.

شهردار منطقه ۴ افزود: درخصوص مدارس شاخص منطقه اقدامات ویژه ای از جمله نقاشی های دیواری و تجهیزات هوشمندسازی و... را وظیفه دانسته و تمام تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این مهم انجام خواهد داد.

او بر تعامل دو طرفه مدیریت شهری و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: در صورت تعامل و همیاری مشکلات شهروندان و دانش آموزان به آسانی رفع شده و رضایت خاطر ایشان کسب می گردد.

در ادامه این جلسه زمانی نژاد ضمن تشکر و تقدیر از اقدامات و عملکرد موفق مدیریت شهری منطقه ۴ گفت: بنده به عنوان عضو ساکن در این منطقه از نزدیک بر خدمات ارزنده و ارزشمندی که در تمامی حوزه ها انجام می شود، احاطه داشته و اقدامات مختلف را که همگی علمی و عملیاتی انجام می گیرد را نظاره گر هستم.

او خاطرنشان کرد: به علت وسعت این منطقه و تعداد بالای دانش آموزان و مشکلاتی که شهرک‌های اطراف و فاقد مدرسه برای این منطقه به وجود آورده اند، دست همکاری شهرداری منطقه ۴ را به گرمی می فشاریم و امیدواریم با کمک و همکاری این سازمان مشکلات به زودی رفع شود.

زمانی نژاد بر تعامل این دو سازمان تاکید کرد و گفت: همانگونه که شهردار محترم منطقه ۴ بیان داشتند با استفاده از امکانات و تجهیزات شهرداری در کنار پتانسیل های آموزش و پرورش قدم های موفقیت آمیزی را برخواهیم داشت.

گفتنی است در پایان این جلسه مدیران و معاونان آموزش و پرورش و شهرداری منطقه ۴ با ارائه ایده ها و افکار و مطرح کردن مشکلات راهکار مناسب را جویا شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط