1402/04/28-22:07
در بازدید دوره ای شهردار منطقه ۱۵ از محلات تصویب شد؛

۵۰ مصوبه برای رفع مشکلات محلی و افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه ۱۵

۵۰ مصوبه برای رفع مشکلات محلی و افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه ۱۵

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در ادامه روند بازدید میدانی از محلات، از دو محله والفجر و مسگرآباد در ناحیه ۶ و محله خاورشهر در ناحیه ۸ بازدید کرد که ارمغان این بازدید ۵۰ مصوبه برای رفع مشکلات محلی و افزایش رضایتمندی شهروندان این محلات شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شیری در این بازدید از امکانات و ظرفیتهای موجود و همچنین نیازها و مشکلات این سه محله با همراهی معاونین اجرایی، مدیران و معتمدان محله بازدید و در نشستی به تصویب مصوبات دور جدید پرداخت.

برپایه این گزارش، روکش آسفالت برخی از معابر، بازسازی مقبره الشهدای والفجر، بررسی و رفع آب ماندگی خیابان یاس تقاطع ابومسلم، بررسی و احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی یاس، افزایش روشنایی پشت مسجد صدیقه کبری، بررسی و اصلاح هندسی خروجی قصر فیروزه تا انتهای کوهسار-لاله، زیرسازی و نصب ست بازی کودکان در بوستان گل نرگس، ساماندهی سدمعبر نمایشگاهی خیابان قائم، بررسی و تعیین تکلیف اسکلت نیمه تمام سرای محله مسگر آباد، پی گیری نصب انشعاب برق تفرجگاه نرجس خاتون از جمله مصوبات محلات والفجر و مسگر آباد بود.

این گزارش حاکیست، طراحی و نصب المان آب نمای بوستان گلسرخ، بررسی و پیش بینی بودجه احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی خیابان کمربندی شرقی جنب بوستان کاج، بررسی افزایش روشنایی بوستان کاج و باغ راه بهشت، طراحی و احداث آبنما و بازسازی سرویس بهداشتی بوستان بابایی، بازپیرایی فضای سبز باغ راه فدک، بازسازی و راه اندازی مجموعه ورزشی امام رضا(ع)، روکش آسفالت معابر و بررسی بازگشایی کوچه ربانی به کمربندی شرقی نیز مهمترین مصوبات محله خاورشهر بود.

برپایه این گزارش؛ شهردار منطقه و همراهان در ابتدا از بوستان والفجر و مقبره الشهدای آن، بوستان های دارالقران و شهدای مسگرآباد، مزرعه خانواده، مسجد امام جعفر صادق(ع)، خیابان های یاس، کوهسار و... در ناحیه شش و مقبره الشهدای خاورشهر، بوستان گلسرخ، بابایی، باغ راه های بهشت و فدک، پایانه اتوبوسرانی در حال ساخت خاورشهر، پروژه جمع آوری آبهای سطحی و پروژه مسکن سازی صنایع دفاع، مجموعه ورزشی امام رضا(ع) و... در ناحیه هشت بازدید کردند.

شایان ذکر است، در این جلسه مجری و زمان اجرای هریک از مصوبات تعیین و مقرر شد حوزه های مربوطه در زمان تعیین شده نسبت به پیگیری و انجام موارد اقدام کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط