1402/05/01-19:41
شهردار منطقه۹ خبر داد:

اختصاص ۵۱۰ میلیارد ریال جهت تملک یکی از معارضین پروژه امتداد شاخه غربی بزرگرا‌ه یادگار امام

اختصاص ۵۱۰ میلیارد ریال جهت تملک یکی از معارضین پروژه امتداد شاخه غربی بزرگرا‌ه یادگار امام

در راستای رفع معارضین املاک تحت تملک اشخاص حقیقی در مسیر پروژه امتداد شاخه غربی بزرگرا‌ه یادگار امام(ره)، ملک موسوم به سنگبری حاجیان در ضلع جنوب غربی میدان فتح آزادسازی و تخریب می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور رفع معارضین املاک امتداد شاخه غربی بزرگرا‌ه یادگار امام(ره) با اعمال فرآیند ماده۹ لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمران و نظامی، نسبت به تعیین تکلیف ۴۳ ملک معارض مسیر مذکور از طریق نهاد دادستانی اقدام شد.

وی افزود: در همین راستا و پس از بررسی های انجام شده، بهای معامله غالب املاک موصوف پس از کارشناسی تعیین و مکاتبات جهت تودیع مبلغ تعیینی با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران صورت پذیرفته است.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: بدین منظور ملک پلاک ثبتی موسوم به سنگبری حاجیان واقع در ضلع جنوب غربی میدان فتح پس از تایید بهای آن به مبلغ ۵۱۰ میلیارد ریال جهت تخریب و بهره‌برداری به پیمانکار پروژه تحویل شد.

این مقام ارشد شهری در منطقه۹ ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک و در صورت تامین اعتبار، همین روند نسبت به سایر املاک واقع در مسیر پروژه امتداد شاخه غربی بزرگرا‌ه یادگار امام(ره) اعمال و اجرا شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط