1402/05/02-18:48
با حضور مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق برگزار شد؛

کارگاه آموزشی "علائم افقی و تجهیزات خط کشی ترافیکی" به میزبانی شهرداری منطقه۱۳

کارگاه آموزشی "علائم افقی و تجهیزات خط کشی ترافیکی" به میزبانی شهرداری منطقه۱۳

ناظران خط کشی ترافیکی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در کارگاه آموزشی به میزبانی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ با نظام فنی و اجرایی علائم افقی و تجهیزات خط‌کشی آشنا شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه گفت: کارگاه آموزشی "نظام فنی و اجرایی علائم افقی و تجهیزات خط‌کشی" با حضور مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق، معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه، مدیران نظارت و اجرا و ناظران خط‌کشی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در محل مجموعه شهربانو برگزار شد.

او افزود: این کارگاه در دو بخش نظری و عملی برگزار شد که بخش تئوری شامل کلاس حضوری به منظور آشنایی با نظام فنی و اجرایی خط‌کشی و مشخصات فنی اجرا و نگهداری خط‌کشی‌های معابر شهری توسط استادان پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران ارائه شد و بخش عملی شامل کارگاه آموزشی آشنایی با تجهیزات و ماشین‌آلات خط‌کشی و انواع مختلف خط کشی و تست های آزمایشگاهی بود. 

به گفته سید امیر سید هنجن معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۳، در این کارگاه به اهمیت خط‌کشی ترافیکی معابر در منظم سازی تردد وسایل نقلیه، آگاهی دادن به استفاده‌کنندگان از معابر، راهنمایی عابران و همچنین ایجاد کارایی و بهره‌وری بیشتر و بهتر معابر شهری برای عبور متناسب جریان ترافیک تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: اجزای تشکیل‌دهنده رنگ‌های ترافیکی، نقش رزین‌ها و حلال‌ها و سایر افزودنی‌ها در رنگ، تفاوت‌های رنگ‌های سرد، گرم و دو جزئی، مشخص نمودن شرایط لازم جهت بستر کار، شرایط آب و هوایی و اجرای مناسب رنگ و همچنین چگونگی انجام تست های آزمایشگاهی لازم از دیگر مباحث این کارگاه آموزشی یک روزه بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط