1402/05/09-21:37
محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران عنوان کرد:

آموزش مهم ترین اصل در تمامی سطوح یک سازمان است

آموزش مهم ترین اصل در تمامی سطوح یک سازمان است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در مراسم افتتاح کارگاه آموزشی مدیریت و تعارض سازمانی، آموزش را مهم ترین اصل در تمامی سطوح یک سازمان عنوان کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی مدیریت و تعارض سازمانی که صبح امروز با هماهنگی دانشکده علمی کاربردی سازمان آتش نشانی تهران و با حضور مدیران و معاونان این سازمان برگزار شد، قدرت اله محمدی مدیرعامل آتش نشانی تهران به عنوان سخنران در این مراسم حضور یافت و در سخنان خود آموزش را مهم ترین اصل در تمامی سطوح سازمان اعلام کرد.

به گفته قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران، توجه به آموزش بسیار مهم است چرا که متاسفانه در کشور ما کمتر به آموزش توجه شده است و سازمان و ارگان ها از پایین ترین سطح خود تا بالاترین سطح که مدیران ارشد هستند نیازمند آموزش است.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش باید از سوی مدیران پیگیری شود، تصریح کرد: اصلا بحث مدرک مطرح نیست، باید دانش و اندوخته افراد مورد توجه قرار گیرد و مدرکی که به دانش منتهی نشود مطمئنا بیهوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی تهران دارای دانشکده است و این یک نقطه قوت در مبحث آموزش است و ما باید از این نقطه قوت به خوبی استفاده کنیم.

قدرت اله محمدی ادامه داد: خیلی از مدیران در سازمان ها، ارگان ها و ادارات مختلف هنوز در این عصر تکنولوژی با آزمون و خطا کار را پیش می برند که بسیار اشتباه است، وقتی دانش را به کار بگیریم دیگر به سمت آزمون و خطا نمی رویم و صد در صد با راندمان و کیفیت بالاتر و صرف هزینه و وقت کمتر به اهداف دست پیدا می کنیم.

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی مدیریت و تعارض سازمانی با حضور مدیران و معاونان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از صبح روز جاری با تدریس مباحث از سوی دکتر محمد محمودی میمند آغاز به کار کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط