1402/05/10-22:19

درس آموزه های سیل امام زاده داوود به پله نقد نخبگان و مدیران شهری رسید

درس آموزه های سیل امام زاده داوود به پله نقد نخبگان و مدیران شهری رسید

نشست تخصصی شهرگفت ویژه تجربه نگاری درس آموزه های سیل امامزاده داوود(ع) صبح روز ۹ مرداد در منطقه۵ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی شهردارمنطقه در این زمینه گفت: این نشست تخصصي ویژه تجربه نگاری درس آموزه های سیل امامزاده داوود(ع)، روز ۹ مرداد در در سالن جلسات ستاد بحران این منطقه، با حضور روسای ادارات خدمات رسان منطقه ای و مدیران شهری برگزار شد.

او افزود: هدف از برگزاری این نشست انتقال تجربه و دانش عملیاتی-مدیریتی ناشی از وقوع حادثه سیل امامزاده داوود(ع) بود. همچنین تجربه نگاری حادثه، مدیریت دانش، ترسیم ماتریس swot، هم افزایی در زمان وقوع حوادث احتمالی مشابه و کاهش مخاطرات و افزایش تاب آوری از دیگر اهداف  مورد انتظاراین نشست در آینده است.

شریفی ادامه داد: در این نشست که به میزبانی شهرداری منطقه ۵ برگزار شده بود، روسا و نمایندگان دستگاه های اجرایی که سال گذشته در حادثه تلخ سیل امام زاده داوود برای امداد و خدمات رسانی به اهالی آن محدوده حضور داشتند تجارب خود را به اشتراک گذاشته و نقاط قوت و ضعف اقدامات صورت گرفته، مرور و بررسی شد.

محمدباقر فرهند مدیر روابط عمومی منطقه از مستند سازی تجربیات بدست آمده از حادثه سیل سال گذشته بعد از این نشست خبر داد و گفت: پس از احصاء نکات ارزنده از بیانات مطروحه در این نشست، کتاب تجربیات سیل نگاشته خواهد شد، همچنین فیلم مستند و آموزشی درس آموزه های سیل و تهیه طرح درس آموزشی جهت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تهران از برون دادهای این نشست تخصصی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، حاضرین جلسه علاوه بر بیان اقدامات و فعالیت های مرتبط با حادثه سیل مذکور در این نشست، به صورت مکتوب نیز به نگارش تجارب خود در قالب کاربرگ هایی که از قبل طراحی شده بود،  پرداخته و درخلال نشست به صورت فردی از ایشان مصاحبه شفاهی و تصویری صورت گرفت تا در مراحل بعدی این تجارب مدون گردد.

لازم بذکر است حادثه تلخ سیل امامزاده داوود(ع) سال گذشته در نیمه شب ششم مردادماه اتفاق افتاد که خسارات جانی و مالی به همراه داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط