1402/05/16-20:28
در یک سال گذشته صورت گرفت؛

بروزرسانی ۱۰۷ آیتم و بارگذاری ۲۳ آیتم جدید در سامانه شفافیت

بروزرسانی ۱۰۷ آیتم و بارگذاری ۲۳ آیتم جدید در سامانه شفافیت

محمد علی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از بروز رسانی ۱۰۷ مورد و ایجاد ۲۳ مورد جدید در سامانه شفافیت شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین وی گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۵۰ جلسه برای بروزرسانی سامانه شفافیت برگزار شده است. در این جلسات نکات تخصصی با حضور تمامی متولیان در کارگروه رفع تعارض و شفافیت ستاد ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد بررسی شده و در نهایت منجر به انتشار عمومی می شود.

هدف از بروزرسانی این سامانه را پیشگیری از فساد، جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری و بهبود کیفیت خدمات است.

۶۵۶ مصوبه لينک مصوبات كميسيون ماده پنج شهر تهران، بارگذاری اطلاعات سند جامع سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری و دستورالعمل عقد قرارداد پروژه های مشاركتی، بارگذاری اطلاعات ۲۱۳ مجموعه ورزشی، بارگذاری اطلاعات مساعدت به موسسات حقوقی، بارگذاری لینک سامانه جامع قوانین و مقررات شهری، امکان جستجو و استفاده از تمامی مقررات، قوانین و آراء وحدت رویه مصوب مراجع قانون‌گذاری کشور در حوزه مدیریت شهری و شهرسازی و... انجام شده است. همچنین بروزرسانی ۱۵۸ کیوسک اطلاعات کیوسک‌های گل و گیاه، بروزرسانی ۱۴۰۲ کیوسک اطلاعات کیوسک‌های مطبوعاتی، بروزرسانی ۱۵۵۶ عنوان اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان هزینه‌ای، بروزرسانی ۲۶۰۴ عنوان اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان درآمدی، بروزرسانی ۹۹ عنوان اطلاعات قراردادهای مشارکتی و سرمایه گذاری، بروزرسانی ۱۱۵۸ عنوان قراردادهای ملکی درآمدی، بروزرسانی بیش از ۷۰۰۰ مورد اطلاعات حواله‌ و... انجام شده است.

گفتنی است؛ شهروندان می‌توانند در سامانه شفافیت شهرداری تهران به نشانی https://shafaf.tehran.ir 

اطلاعات مربوط به معاملات، شهرسازی، منابع انسانی، پژوهش ها و مطالعات، قوانین و مقررات، برنامه و بودجه، پیام‌های ۱۳۷ پلاس، صورت‌های مالی، اساسنامه و آیین‌نامه مالی و معاملاتی و... را مشاهده کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط