1402/05/21-11:16

نشست مشترک بررسی مشکلات و موانع مرکز اقامتی درمانی یاور شهر ۹

نشست مشترک بررسی مشکلات و موانع مرکز اقامتی درمانی یاور شهر ۹

نشست مشترک بررسی مشکلات و موانع جهت تسریع در روند اجرای پروژه فاز ۲ مرکز اقامتی درمانی یاور شهر ۹ با هدف استقرار چرخه کامل بازتوانی، توانمندسازی و پایدار سازی روانی، اجتماعی و شغلی، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در شهر تهران از طریق توجه به اقشار آسیب دیده برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، نشست مشترک بررسی مشکلات و موانع پروژه فاز ۲ مرکز اقامتی درمانی یاور شهر ۹ جهت تسریع در روند اجرا  توسط سرپرست سازمان عمرانی مناطق و مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکتهای اجتماعی در محل پروژه برگزار گردید.

حق لطفی سرپرست سازمان عمرانی مناطق با اشاره به توجه ویژه شهردار تهران و مدیریت شهری به پروژه یاور شهر ۹ و بهره برداری از آن در کوتاهترین زمان ممکن، رهنمود های لازم را جهت تسریع در عملیات اجرایی با رعایت استانداردهای کیفی و صرفه جویی ارائه نمود و دستورات لازم جهت تأمین مالی پروژه و برنامه ریزی جهت ۳ شیفت شدن کارگاه را صادر کرد.

در ادامه این نشست که احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکتهای اجتماعی دکتر پورنصر خاکباز مشاور اجرائی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و همچنین جمعی از معاونین و مدیران نیز حضور داشتند، نسبت به برگزاری جلسات منظم هفتگی و به کارگیری تمام توان جهت پیشبرد عملیات اجرایی پروژه مذکور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

گفتنی است نظر به اهمیت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در شهر تهران از طریق توجه به اقشار آسیب دیده اجتماعی و در معرض آسیب، نسبت به اجرا و توسعه فعالیت قرارگاه اجتماعی و زیرساخت های ارائه خدمات اجتماعی به منظور ساماندهی معتادین متهاجر، حرفه آموزی کودکان کار، زنان بدسرپرست و بی سرپرست با استفاده از ظرفیت های مردمی، نهادهای اجتماعی، مشارکت بخش خصوصی و تمامی نهادهای ذی ربط عمومی و دولتی با رویکرد؛ استقرار چرخه کامل بازتوانی، توانمندسازی و پایدار سازی روانی، اجتماعی و شغلی؛ اجرای پروژه های از این دست ضروری می باشد.

در این راستا عملیات اجرایی این پروژه ها توسط مدیریت شهری به سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران واگذار گردیده که فاز اول این پروژه در مهر ماه ۱۴۰۱ توسط دکتر زاکانی شهردار تهران به بهره برداری رسید و فاز دوم این پروژه نیز به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و با زیربنای ۶۰۰۰ مترمربع توسط این سازمان با سرعت قابل توجهی در حال اجرا می باشد. پیش بینی می گردد این پروژه تا پایان آذر ماه سال جاری به اتمام برسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط