1402/05/21-14:46

افزایش پیشرفت فیزیکی پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) در تقاطع سه سطحی میدان فتح

افزایش پیشرفت فیزیکی پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) در تقاطع سه سطحی میدان فتح

با رفع معارضین میدان فتح، پیشرفت فیزیکی پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) در تقاطع سه سطحی میدان فتح سرعت چشمگیری گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) پس از عبور از میدان جی و اراضی پادگان جی و بلوار دکتر قریب (خیابان اجتماعی) به میدان فتح می رسد که با تشکیل تقاطع سه سطحی، مهمترین تقاطع این پروژه را از نظر ترافیکی ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در طرح میدان فتح کلیه دسترسی ها در ترازهای منفی یک، صفر و مثبت یک، جهت تردد شهروندان غرب تهران به شکل مطلوب در نظر گرفته شده است

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: با تملک زمین ۱۲۰۰مترمربعی موصوف به سنگبری واقع در جنوب غربی میدان فتح عملیات عمرانی و اجرای انحراف ترافیک این پروژه سرعت چشمگیری گرفت.

مرتضوی در ادامه یادآور شد: سهم عملیات عمرانی میدان فتح (شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) در منطقه۹) از کل این  پروژه ۳۴ درصد می باشد که با توجه به تملک ملک موصوف به سنگبری و همچنین تملک اراضی آموزش و پرورش که در طرح مذکور واقع شده به این امر مهم خواهیم رسید.

این مقام ارشد شهری در منطقه۹ ابراز امیدواری کرد: با تعاملات انجام شده بین شهرداری تهران و وزارتخانه آموزش پرورش در آینده ای نزدیک شاهد سرعت بیشتر عملیات عمرانی در این تقاطع مهم در میدان خواهیم بود.

لازم به ذکر است طول کلی پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره)  حدود ۹۵۰۰ متر می باشد که ۳۵۰۰ متر آن در منطقه۹ واقع شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط