1402/05/23-18:30

بهره مندی آسیب دیدگان اجتماعی از خدمات میز خدمت در گرمخانه مهر منطقه ۱۹

بهره مندی آسیب دیدگان اجتماعی از خدمات میز خدمت در گرمخانه مهر منطقه ۱۹

طرح میز خدمت با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی در راستای رسیدگی به درخواست های مددجویان در گرمخانه مهر منطقه ۱۹ اجرا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: این برنامه با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تهران،نمایندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد، ثبت احوال، تامین اجتماعی، بیمه سلامت، دانشگاه علوم پزشکی به منظور بررسی مشکلات گوناگون اجتماعی مددجویان در ابعاد مختلف برگزار شد.

به گفته این مسئول عمده مسائل مددجویان گرمخانه مهر این منطقه مربوط به مفقودی مدارک هویتی آنها بود که در این طرح نسبت به ثبت مشخصات و تصویر برداری از آنها برای صدور مجدد مدارک انجام شد.

همچنین برخی مددجویان نیز درخواست اشتغال و فراهم شدن شرایط به منظور راه اندازی کسب و کار داشتند که توسط نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی شد.

او ادامه داد: در این طرح به منظور تکمیل فرآیند ساماندهی، اعزام مددجویان داوطلب پس از مشاوره به مراکز بهبودی، کمپ های ترک اعتیاد و ارجاع مددجویان معلول بی خانمان و مددجویان سالمند به مراکز مربوطه انجام می شود.

اخگر پور تصریح کرد: طرح میز خدمت ویژه آسیب دیدگان اجتماعی کمک بسزایی در بازیابی هویت این افراد در جامعه دارد و این اقدام به روند بهبود آنها سرعت می بخشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط