1402/05/23-22:06
در جلسه ارتباط مستقیم شهردار منطقه ۱۵ با شهروندان صورت گرفت؛

پاسخگویی به ۱۶۶ تماس از طریق سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷

پاسخگویی به ۱۶۶ تماس از طریق سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷

صبح امروز شهردار و معاونین و مدیران منطقه ۱۵ پای تلفن سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ نشستند و به مدت دو ساعت به تماسهای تلفنی ۱۶۶ شهروند پاسخ دادند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، صبح امروز محمد شیری، شهردار منطقه به همراه معاونین و مدیران ارشد شهری در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد شهری از طریق سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ حاضر شد و به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ داد.

شهردار منطقه ۱۵ به همراه همکاران خود در این جلسه، به ۱۶۶ تماس تلفنی از سوی شهروندان منطقه ۱۵ پاسخ داد که بیشترین درخواست‌های شهروندان با موضوعات سدمعبر واحد صنفی و دستفروشان، فنی و عمران، خدمات شهری، شهرسازی (صدور پروانه وساخت و ساز غیر مجاز) و… بود و در مورد این درخواست‌ها، دستورات لازم برای رفع مشکلات به حوزه‌های مربوطه صادر شد.

برپایه این گزارش؛ محمد شیری شهردار منطقه در این جلسه ضمن تشکر از همکاران سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ از روند بسیار خوب رسیدگی به پیامهای مردمی ابراز خرسندی کرد و گفت: تلاش می کنیم تا روند خدمات رسانی مطلوب به مردم در منطقه ادامه داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط