1402/05/24-22:27

نشست هم اندیشی مدیرکل هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری با شهردار و مدیران منطقه ۱۵

نشست هم اندیشی مدیرکل هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری با شهردار و مدیران منطقه ۱۵

نشست هم اندیشی حجت اله ابراهيميان مدیرکل هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری با محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ و مدیران منطقه امروز صبح به مدت دو ساعت برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در ابتدای جلسه ضمن تشکر از رویکرد تعاملی جدید اداره کل هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، از تشکیل این جلسه با محوریت آشنایی و آموزش قوانین این حوزه قدردانی کرد و در ادامه به معرفی منطقه پرداخت.

او با اشاره به وسعت، چالش ها، امکانات، مشکلات حریم و ریزدانه بودن سطح منطقه گفت: مشکلات حریم منطقه ۱۵ بسیار خاص و ویژه است و برای برطرف کردن زمینه های بروز تخلفات ناخواسته و سهوا این بخش، همکاری نهادهای ذیربط را می طلبد.

شهردار منطقه اضافه کرد: در بخش شهرسازی نیز علی رغم مشکلات ریزدانه در این منطقه، با صدور هزار و ۳۰۰ پروانه در رتبه نخست شهر تهران قرار داریم.

شیری با قدردانی از مدیرکل هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و همکاران ایشان در بیان نکات ارزشمند در بحث بازدارندگی از بروز تخلف به چند نکته مهم و کارشناسی و کامل از فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اشاره کرد گفت: طبق فرمایش ایشان اجرای دقیق قوانین و ضوابط اسلام، مراعات عدالت، دوری از اجتهاد و سلایق شخصی، در نظر گرفتن رضای خدا در تمام مراحل رسیدگی و قبل از تصمیم و اهمیت به آبروی و حیثیت افراد از جمله این نکات ارزشمند است که با عمل کردن آن تمام مشکلات حل می شود.

او در پایان با اشاره به امکانات و ظرفیت های خوب منطقه و اقدامات شایسته مدیران شهری پیشین این منطقه اظهار امیدواری کرد: ادامه دهنده خوبی در مسیر خدمت به مردم تهران به ویژه جنوب شرق تهران باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط