1402/05/26-19:53

نصب بیش از ۱۳۰ عدد تجهیزات ترافیکی در بزرگراه‌ها و معابر منطقه ۱۹

نصب بیش از ۱۳۰ عدد تجهیزات ترافیکی در بزرگراه‌ها و معابر منطقه ۱۹

در راستای رسیدگی به وضعیت و به روز رسانی تجهیزات و المان های ترافیکی ۱۳۵ عدد تجهیزات ترافیکی در بزرگراه‌ها و معابر نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ نصب می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره اهمیت رسیدگی به وضعیت تجهیزات ترافیکی به منظور آشکارسازی و ایمن سازی آنها بیان کرد: به همین منظور تجهیزات ترافیکی در بزرگراه آزادگان مسیر غرب به شرق ورودی شهرک گلریز و بزرگراه خلیج فارس به سمت قم، ۳۵ عدد گاردریل در بزرگراه‌های شهید هاشمی، علامه عسگر و آزادگان نصب و مرمت شده است.

او ادامه داد: به منظور ایمنی هر چه بیشتر شهروندان علاوه بر مرمت و نصب المان های ترافیکی در خیابان شهید زلفی، نسبت به نصب سرعتکاه در خیابان پیروز، استوانه های ترافیکی در میدان های باران و ثارالله اقدام شده است.

ضمن اینکه ۲۰ عدد تابلو پرچمی در معابر منطقه مرمت و نصب شده است.

فرهادی در تشریح سایر اقدامات معاونت حمل‌ونقل ترافیک در راستای افزایش رضایت شهروندان و حفظ سلامت شهری از نصب تجهیزات ترافیکی در خیابان های شهید صمدی و مهران، المان ها و استوانه ترافیکی، ۱۰ تابلوی خطر نما، ۵ تابلوی جهت نما در خیابان های دانشگاه و آموزگار و ۷۰ عدد استوانه بر روی و زیر پل میثاق خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط