1402/05/28-14:51

تکمیل عملیات شبکه آبرسانی مسیر پل حرم مطهر تا قبل از عوارضی تهران قم در منطقه ۱۹

تکمیل عملیات شبکه آبرسانی مسیر پل حرم مطهر تا قبل از عوارضی تهران قم در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای عملیات لوله گذاری و تکمیل سیستم شبکه آبرسانی در مسیر پل حرم مطهر تا قبل از عوارضی تهران قم در محدوده این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: با توجه به اهمیت توسعه و نگهداری فضای سبز شهری، اداره فضای سبز منطقه به منظور تسهیل در آبیاری نسبت به عملیات لوله گذاری و حفاری به طول ۱۵۰۰ متر با بیل مکانیکی در قطعات فضای سبز قبل از عوارضی تهران قم با به کار گیری ۹۰ عددکوییک والف بر روی لوله ها اقدام کرد.

شهردار منطقه با اشاره به کاهش بارندگی ها در سالیان اخیر و بحران خشکسالی، ضرورت مدیریت منابع آب را امری اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت: اصلاح شبکه آب رسانی این منطقه در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع آب اصلاح الگوی مصرف صورت پذیرفته و در تمامی محدوده منطقه نیز به طور مستمر انجام خواهد شد.

این مسئول درخصوص اقدامات اداره فضای سبز به منظور مدیریت مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت آن به رفع ترکیدگی لوله در محدوده عواضی تهران قم و مقابل درب سازمان آب در ناحیه یک اشاره کرد.

فرهادی با اشاره به نوسازی تاسیسات پمپ های نصب شده بر روی چاه ها بیان کرد: ضمن بازدید میدانی مستمر از پمپ ها در صورت خرابی در اسرع وقت نسبت به تعمیر آنها اقدام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط