1402/06/02-13:43
در مراسم تقدیر از پزشکان به مناسبت زادروز ابن سینا مطرح شد:

خدمات پزشکان در مناطق کم برخوردار مصداق ایثارگری و احترام به مقام انسانیت است

خدمات پزشکان در مناطق کم برخوردار مصداق ایثارگری و احترام به مقام انسانیت است

همزمان با یکم شهریور مصادف با زاد روز ابو علی سینا و گرامیداشت مقام پزشک تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ با همراهی شهروز پرهیزکار معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران سلامت و رفاه منطقه با حضور در درمانگاه شهرداری منطقه از کادر درمان این مرکز تقدیر کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم فرهادی ضمن تبریک روز پزشک به کادر درمان و آرزوی توفیقات روز افزون در خدمت رسانی به شهروندان افزود: شما عزیزمان با دانش و تجربه خود آلام و درد انسان ها را درمان می کنید که این اقدام بسیار ارزشمند، قابل ستایش و مایه مباهات است. 

او با اشاره به اینکه در گذشته به دلیل کمبود کادر پزشکی مشکلات زیادی وجود داشت گفت: خوشبختانه با رشد چشمگیر در عرصه های بهداشتی و درمانی کشور ما در کسب موفقیت های پزشکی و درمانی پیشتاز هستیم. 

به گفته این مسئول با توجه به شرایط خاص منطقه ۱۹ به لحاظ مهاجرت، تمرکز جمعیت و نبود بیمارستان، خدمات ارزنده پزشکان نوعی ایثارگری، از خود گذشتگی و احترام به انسان و مقام انسانیت است.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: با وجود تعدادی درمانگاه در این محدوده لذا مرکزیت اصلی حوزه بهداشت و درمان در درمانگاه شهرداری منطقه متمرکز شده و با تجهیز شدن به امکانات بهداشتی و درمانی فراتر از ظرفیت خود ظهور و بروز یافته و خوش درخشیده است.

براساس این گزارش در این برنامه محمد حسینی مدیر درمانگاه شهرداری منطقه ۱۹ از خدمات ارائه شده در این مرکز گزارشی را بیان کرد. 

ضمن اینکه مدیران سلامت و رفاه منطقه نیز با تأکید بر مشارکت و هم افزایی مدیریت درمانگاه در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان کم برخوردار و همکاران منطقه مطالبی را در این خصوص اظهار کردند.

شایان ذکر است پزشکان این مجموعه با اهدای لوح، گل و هدیه توسط شهردار منطقه ۱۹ تجلیل شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط