1402/06/04-12:55
در نشست مشترک مديران عامل سازمان های ورزش و فناوری و اطلاعات شهرداری تهران مطرح شد:

لزوم ارائه خدمات هوشمند يكپارچه به شهروندان تهرانی

لزوم ارائه خدمات هوشمند يكپارچه به شهروندان تهرانی

نشست مشترک حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش با سعید جهانی مديرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) برگزار و طی آن بر لزوم ارائه خدمات هوشمند يكپارچه به شهروندان تهرانی تأکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در ابتدای این نشست گزارشی کوتاه از روند هوشمندسازی در سازمان ورزش ارائه و در ادامه، جهانی به سیاست های شهرداری تهران در حوزه یکپارچه سازی ارائه خدمات به شهروندان از طریق درگاه واحد با به کارگیری سوپر اپلیکیشن شهرداری تهران اشاره کرد. 
 
اوجاقی نیز با تاکید بر رویکرد سازمان ورزش و برنامه های سال جاری سازمان در حوزه هوشمند سازی فرآیند های مورد نیاز به ننظور هوشمند سازی و ارائه خدمات ورزشی به شهروندان و نیز اولویتهای سازمان متبوع خود در این راستا را برشمرد.
 
بر اساس این گزارش، در نشست یاد شده موارد زیر مورد توافق قرار گرفت:

۱- سامانه های تخصصی ورزش در پنل واحد یکپارچه سازی شده و با اتکا به QRCODE یکپارچه و سرویس های تعاملی سامانه و اپلیکیشن شهرداری تهران، فروش الکترونیک خدمات ورزشی در سه فاز برنامه ریزی شود. بر این اساس در فاز اول خدمات ورزشی تفریحی، در فاز دوم خدمات ثبت نام آموزشی و در فاز سوم خدمات اجاره سالن به بهره برداری خواهد رسید. فاز اول در اواخر مهر ماه راه اندازی و در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت و سایر فازها به مرور به این سرویس اضافه خواهند شد.

۲- هوشمند سازی دریافت خدمات ورزشی در مجموعه های ورزشی تابعه به صورت کاملا مکانیزه با بهره گیری از وب کیوسک های هوشمند انجام می شود تا پس از بررسی فنی و امنیتی به زودی در مجموعه های ورزشی نصب و در اختیار شهروندان قرار بگیرد. 
 
۳- در راستای شفافیت و ایجاد گزارش های تحلیلی، بانک اطلاعات سامانه جامع به صورت یکپارچه به درگاه و داشبورد مدیریتی کامل متصل می شود تا بر اساس اطلاعات واقعی ثبت شده از فرآیندهای ورزشی، داده ها تحلیل شده و خدمات با کیفیت تری در دسترس شهروندان قرار بگیرد. 

۴-سامانه تکریم ارباب رجوع با بهره گیری از جدیدترین متد ارزیابی و با نصب QRCODE انحصاری در مجموعه به ثبت نظرات و پیشنهادات شهروندان از خدمات مجموعه های ورزشی تابعه پرداخته و براین اساس خدمات ورزشی با نظر شهروندان ارتقا خواهد یافت. 

گفتنی است این نشست عصر روز اول شهریور ماه در محل سازمان فاوا برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط