1402/06/05-20:59
در دیدار شهردار منطقه ۵ با رییس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات صورت گرفت:

تقدیر رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از شهردار منطقه ۵/ تاکید بر حمایت از فعالیت های دانش بنیان دانشگاه توسط مدیریت شهری منطقه ۵

تقدیر رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از شهردار منطقه ۵/ تاکید بر حمایت از فعالیت های دانش بنیان دانشگاه توسط مدیریت شهری منطقه ۵

نشست صمیمی شهردار منطقه ۵ با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، شریفی شهردار منطقه، ضمن اعلام این خبر گفت: نشست امروز با حضور دکترصباغ زاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به مناسبت تبریک روز کارمند به شهردار و همکاران خانواده مدیریت شهری منطقه ۵ در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

در این نشست، حمایت از اقدامات شرکت های دانش بنیان در خصوص برنامه های مدیریت شهری با موضوعات آب، حمل و نقل و... نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

شریفی ضمن تاکید بر لزوم اعتماد و استفاده از توان مراکز دانش بنیان و دانشجویی افزود: واگذاری برخی پروژه های اجرایی به شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و پیشنهاد جهت افزایش نظارت بر اقدامات خدمات شهری از طریق دانش مدیریتی و همچنین استفاده از ظرفیت های دانشجویی در اقدامات مدیریت شهری بویژه خدمات شهری و فعالیت های فرهنگی از جمله موارد مهمی است که باید مدنظر مدیریت شهری با رعایت قوانین و ضدابط قرار گیرد.

دکتر صباغ زاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات  نیز ضمن تشکر و تقدیر از همکاری های مدیریت شهری منطقه۵ با این دانشگاه، از مدیریت شهری این دوره، درخواست هایی از قبیل اصلاح پرچم بزرگ و نصب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (بسیج دانشجویی)، فضاسازی داخلی محوطه عمومی دانشگاه و کمک در اجرای طرح‌پویش جهت حمایت از افزایش مهارت های شغلی دانشجویی و پرداخت در قبال شهریه در قالب سرای محلات را در خواستار شد.

بر اساس این گزارش، دیدار و ارتباط با سازندگان منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، حمایت از پروژه شاخص فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی دانشجویی و اساتید و تاکید بر حمایت از فعالیت های دانش بنیان دانشگاه توسط مدیریت شهری منطقه ۵ از مواردی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط