1402/06/14-17:09
در جلسه هم اندیشی بهبود پاسخگویی به پیام های ۱۳۷ پلاس منطقه۱۵، مطرح شد؛

پیگیری ویژه پیام های سامانه ۱۳۷پلاس، در کمترین زمان ممکن

پیگیری ویژه پیام های سامانه ۱۳۷پلاس، در کمترین زمان ممکن

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: سامانه ۱۳۷ پلاس پل ارتباطی مدیریت شهری و خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان و کسب رضایتمندی آنان است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، این نشست با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، رئیس اداره بازرسی، شهرداران و مدیران ادارات نواحی هفتگانه با هدف رسیدگی و هماهنگی درخصوص پیام های حوزه اجرایی نواحی ۷گانه در سامانه ۱۳۷ پلاس، برگزار شد.

سید علیرضا قاضی رییس اداره بازرسی منطقه، با تاکید بر اهمیت و پیگیری پیام‌های سامانه ۱۳۷ پلاس بر لزوم تسریع در انتقال اطلاعات شهروندان به مبادی تخصصی برای رسیدگی سریع به موارد فوریتی تاکید کرد و گفت: در صددیم تا در کم‌ترین زمان موجود و با بهترین کیفیت، امور مرتبط با حوزه خدمات شهری و درخواست‌های به‌حق شهروندان ساکن در محله‌های نوزده ‌گانه منطقه را پس از دریافت پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ پلاس انجام دهیم.

سید علیرضا قاضی همچنین با تاکید بر اهمیت پیام های سامانه ۱۳۷ پلاس، گفت: شهرداران نواحی و روسای خدمات شهری روند رسیدگی پیام ها را تا حصول نتیجه مستمر پیگیری کنند.

هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه نیز گفت: سامانه های ۱۳۷ پلاس، پل ارتباطی مدیریت شهری منطقه با شهروندان است که در راستای تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب فعالیت می کند از این رو گستردگی فعالیت های حوزه خدمات شهری و نیز ارتباط مستقیم و مستمر این معاونت با شهروندان حساسیت کار ما را دو چندان می کند.

صدیقی افزود: خود را موظف می دانیم در کوتاهترین زمان و البته با بیشترین کیفیت پیام های مردمی را مورد رسیدگی قرار داده و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشیم.

او همچنین به برنامه ها و تمهیدات لازم در کاهش تعداد پیام ها اشاره کرد و افزود: شهرداران نواحی موضوعاتی نظیر سدمعبر و مشاغل غیرمجاز و... را که فراوانی بیشتری دارد در دستورکار خود قرار دهند تا ارتقای رضایتمندی شهروندان را شاهد باشیم.

در این جلسه گزارشی از فعالیت های ادارات نواحی در زمینه پاسخگویی و رسیدگی به پیام های نواحی ۷گانه منطقه ارائه شد و‌ دغدغه و‌مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.   

نظرات

captcha

اخبار مرتبط