1402/06/14-20:44
در راستای تداوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شد؛

رفع خلاف از ۱۲ بنای غیرقانونی در ناحیه سه منطقه ۱۹

رفع خلاف از ۱۲ بنای غیرقانونی در ناحیه سه منطقه ۱۹

برخورد قانونی با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ناحیه سه منطقه ۱۹ روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه در معابر سهیل، شقایق، طالقانی و میدان ثارالله انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اطلاع رسانی عمومی به صورت میدانی و نصب بنر به سازندگان و شهروندان ساکن محدوده ناحیه ۳ این منطقه در خصوص برخورد و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز‌های ناایمن گفت: در راستای حفظ و حراست از اموال عمومی شهر و جان شهروندان و به منظور تعهد به تکلیف قانونی منطقه ۱۹ با اخذ دستور مقام قضایی در ناحیه سه رفع خلاف ساخت و ساز‌های غیرمجاز انجام می شود.

او افزود: طی این عملیات ۸ واحد ساختمان ۸ و ۹ طبقه در معابر سهيل شمالی خيابان های عبدالهی، مینو، نبش ده ده، طالقانی و کوچه گلپاش، میدان ثارالله، ۳ باب تجاری جنب میوه و تره بار، سهيل ميانی نرسيده به موزائيک سازی و بلوار شقايق، دیوار چینی گاراژ المهدی و نسبت به جلوگيری از ادامه فعاليت ساخت و ساز غيرمجاز و اخذ تعهد كتبی درخصوص رفع خلاف طبقات مازاد و کرکره اقدام شد.

به گفته فرهادی این عملیات با حضور مدیران ارشد منطقه، ۴۰ نفر شهربان و معبربان منطقه، ۴ نفر مامور يگان امداد، ۴۰ نفر يگان حفاظت شهرداری تهران، ۲۰ نفر عوامل اجرايی شهرداری و با بكارگيری یک دستگاه لودر و یک اكيپ خودرو ۱۳۷ شهرداری انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط